Gemini Holding umacnia ofertę w trzech centrach handlowych ze swojego portfolio. Tylko od maja tego roku ich tenant-mix wzbogaciło aż 16 nowych najemców, którzy łącznie wynajęli powierzchnię ponad 7,1 tys. m kw.
– Dzięki skutecznie realizowanej strategii leasingowej, uatrakcyjniamy, także we współpracy z naszym partnerem firmą Colliers, ofertę wszystkich trzech obiektów Gemini Park. Ostatnie miesiące przynoszą prawdziwy wysyp umów z nowymi markami, zwłaszcza w kluczowych dla wizerunku tych obiektów segmentach, tj. m.in. mody, home, elektroniki czy rozrywki. Tym samym jeszcze bardziej umacniamy ich pozycję na regionalnych rynkach. Zwłaszcza, że wielu z nowych najemców wybrało nasze centra na swój lokalny debiut – mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager w Gemini Holding.
Nowy koncept kina i seria otwarć
Tak jest w Gemini Park Tychy. Od maja pozyskano tam 5 najemców, w tym operatora kinowego. Już pierwszego dnia po lockdownie otwarty został pierwszy wówczas na Śląsku, mający 1300 m kw., sklep sieci HalfPrice. Kilka tygodni później zadebiutował natomiast liczący 578 m kw. powierzchni salon Media Expert. W swój rozwój zainwestowały też dotychczas obecne tu marki, np. CCC, której salon w nowym koncepcie otworzył się w nowej lokalizacji. Także dobudowywana część Gemini Park Tychy zyskuje najemców. Już otworzył się w niej mający 915 m kw. salon sieci Action, a niebawem ofertę zasili również liczący sobie 740 m kw. salon Bel-Pol. Dużym wydarzeniem będzie natomiast uruchomienie największego w Tychach, liczącego sobie 2300 m kw. i siedem sal, kina. Będzie to jednocześnie debiut nowego formatu na Śląsku stworzonego przez sieć Multikino. W sumie w ostatnich miesiącach nowi najemcy wynajęli w tyskiej galerii ponad 5800 m kw.
– Duże zainteresowanie powierzchnią w Tychach potwierdza mocną pozycję centrum handlowego w regionie. Mimo trudnej sytuacji na całym rynku retail, najemcy postrzegają nas jako niezwykle atrakcyjną biznesowo lokalizację, w którą warto inwestować i w której można się rozwijać. Sprzyja temu zarówno duża rozpoznawalność obiektu na Śląsku, jego rodzinny charakter, jak również rynek, na którym działamy, a który obejmuje zasięgiem już ponad milion mieszkańców. Nie bez znaczenia dla tych inwestorów jest także ulokowanie Gemini Park pośrodku wciąż rozwijającego, ale jednocześnie doskonale znanego w regionie handlowego „power center”. Procentuje też rozbudowa samego Gemini Park, która potwierdza nasz rozwój – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
100% najmu i kolejni najemcy
Ale nie tylko Gemini Park Tychy przyciąga najemców. Zyskuje również Gemini Park Tarnów. Ostatnie miesiące przyniosły obiektowi aż 4 umowy, obejmujące w sumie ponad 700 m kw. Jeszcze podczas wakacji w centrum zadebiutował pierwszy w regionie sklep marki PUMA (90 m kw.). We wrześniu ofertę modową galerii zasiliły natomiast marki kaes (198 m kw.) oraz Lee Cooper (71 m kw.). Ofertę wyposażenia wnętrz centrum wzbogaciła natomiast marka Homla (357 m kw.).
– Mimo iż Gemini Park Tarnów jest w 100% skomercjalizowany, to dzięki prowadzonej efektywnie rekomercjalizacji części powierzchni, a także trwającej przebudowie będziemy w stanie poszerzyć nasz tenant-mix o wiele nowości. W tym zwłaszcza o marki, które do tej pory w naszym regionie były nieodstępne. Pozwoli nam to nie tylko na dopełnienie kluczowego dla pozycjonowania centrum segmentu fashion, ale także na umocnienie naszej pozycji jako destynacji nr 1 w tej części Małopolski – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Ta ostatnia jest jednym z najmocniejszych atutów leasingowych galerii. – Najemcy, których ostatnio pozyskaliśmy, dostrzegli i docenili nie tylko niezachwianą od dekady silną pozycję na regionalnym rynku, ale także wynikający z tego ogromny potencjał leasingowy obiektu, zwłaszcza dla marek modowych. Jak mocna jest to pozycja, widać zarówno w poziomie komercjalizacji, unikalnym w dobie COVID-19, jak również w stale poszerzającym się, niezwykle chłonnym rynku, na którym działamy. Ten obejmuje swoim zasięgiem już blisko pół miliona klientów i daleko wykracza poza granice Tarnowa – dodaje.
Wyniki galerii przyciągają marki
Atrakcyjny rynek i mocna lokalnie marka jest także atutem Gemini Park Bielsko-Biała. Tylko od maja centrum handlowe pozyskało aż 7 nowych najemców, którzy łącznie wynajęli ponad 600 m kw. W galerii już otworzył się mający 65 m kw. salon kosmetyczny AIKO Face & Body ZONE, a także liczący sobie 50 m kw. salon Canal+. Ofertę handlową centrum zasilił również sklep z odżywkami i suplementami pod marką SFD (67 m kw.). Strefa food court z kolei zyskała New York Pizza Department (49 m kw.). W segmencie modowym pojawił się natomiast salon Manzini (70 m kw.), a w segmencie home salon Dom Snu (207 m kw.) Ponadto zawarto także umowę najmu z marką IKEA, która zdecydowała się uruchomić na powierzchni ponad 100 m kw. swój nowy koncept. W lokale inwestują również dotychczasowi najemcy Gemini Park Bielsko-Biała. Metamorfozę przeszedł salon jubilerski Apart, a także sklep należący do marki CCC.
– W dobie pandemii marki ostrożniej podchodzą do ekspansji, decydując się na otwarcia tylko w dobrze rokujących biznesowo lokalizacjach. Gemini Park Bielsko-Biała należy do tego wąskiego grona. Do inwestycji przekonuje dziś zarówno niezachwiana pandemią, silna pozycja naszej marki na lokalnym rynku, szeroki tenant-mix oparty m.in. na modzie, usługach i rozrywce, ale także dostęp do rynku, który liczy sobie blisko 700 tys. potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem największe ośrodki turystyczne w Beskidach, a także tereny przygraniczne z Czechami i Słowacją – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Do inwestycji skłania najemców jeszcze jedno. – Nasze centrum handlowe odzyskuje klientów i obroty szybciej niż cały rynek śląski i ogólnopolski. Tylko w sierpniu, w stosunku do wyników z sierpnia 2019, mogliśmy mówić o powrocie 87% klientów. Był to wynik o ok. 2,5 pp lepszy niż notowany przez TOP-KEY dla całego rynku. Ten trend utrzymuje się już od maja. Rosną również obroty naszych najemców – w sierpniu, względem sierpnia 2019, aż o 12 proc. W czasie, kiedy dla potencjalnych najemców liczą się konkretne argumenty mające wpływ na powodzenie ich biznesu, my jesteśmy w stanie je zapewnić – dodaje.
Źródło: Gemini Holding/Guarana PR
Gemini Holding Sp. z o.o. polska firma deweloperska z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku i dziesiątkami zrealizowanych z sukcesem inwestycji w kraju. Gemini Holding to obecnie jedna z dynamiczniej rozwijających się firm deweloperskich w Polsce i godny zaufania partner biznesowy. W portfolio holdingu znaleźć można dziś 3 popularne centra handlowe Gemini Park – Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy.
[…] 16 umów w od maja. W centrach Gemini Park przybywa nowości! […]