Oferta należącej do NEPI Rockcastle krakowskiej Bonarki powiększyła się o nowych najemców. W drugiej połowie listopada w centrum handlowym zostały otwarte: powiększony salon CCC (620 mkw.) w nowej lokalizacji, salon e-obuwie.pl x MODIVO (492 mkw.) i sklep z odzieżą dla najmłodszych Newbie (95 mkw.). W modernizującej się części galerii powstaje strefa grupująca popularne marki obuwnicze. Otwarto w niej już wcześniej salon obuwniczy firmy Deichmann (801 mkw.)
Klienci w Krakowie mogą już korzystać z oferty stacjonarnego sklepu e-obuwie.pl x MODIVO, a jego oficjalne otwarcie miało miejsce 18 listopada br. To nowatorskie rozwiązanie łączy ofertę produktową obydwóch konceptów w jednej lokalizacji. Salon znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 492 mkw. W sklepie postawiono na nowoczesne cyfrowe technologie. Produkty prezentowane są na tabletach i ekranach multimedialnych. Oprócz dotychczasowych rozwiązań, znanych ze sklepów stacjonarnych konceptu e-obuwie w nowym salonie wyodrębniono również przestrzeń dla interaktywnych przymierzalni MODIVO. Do dyspozycji klientów są również popularne usługi: esize.me i Reserve&Collect. W zakupach pomaga humanoidalny asystent sprzedaży – robot Pepper. Dla klientów krakowskiej aglomeracji przygotowywana jest także usługa “e-obuwie.pl express” czyli opcja dostawy tego samego dnia.
Bardzo cieszy nas fakt, że centrum handlowe Bonarka jest miejscem pierwszego wyboru dla marek, które chcą otworzyć swój sklep w Krakowie. To wyraz zaufania i docenienie naszych starań związanych z ciągłym rozwojem Bonarki – mówi Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle
25 listopada tenant mix galerii wzbogacił się o markę Newbie. Newbie to kolekcja odzieży i dodatków dla dzieci w rozmiarach 44-128. Została zaprojektowana z wielką dbałością o szczegóły. Wszystkie artykuły zostały wykonane z ekologicznych materiałów. Oferta marki obejmuje również akcesoria dla najmłodszych.
Dzień później, 26 listopada br., w nowej lokalizacji otwarto sklep marki CCC. Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 620 mkw i znajduje się na poziomie +1. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla całych rodzin. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W portfolio marki CCC znajdują się wyroby dobrze znanych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy czy popularnych marek obuwia sportowego. Klienci, którzy odwiedzą salon marki w Bonarce mogą skorzystać z usługa czytnika e-size.me. Salon CCC znajduje się na przeciwko sklepu e-obuwie.pl x MODIVO.
Zobacz także: Pierwszy w Polsce salon KARLA LAGERFELDA otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów
***
Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle Sp. z o.o. a zarządcą Apsys Polska S.A. Więcej na https://www.bonarkacitycenter.pl/
[…] Zobacz także: Nowe marki w centrum handlowym Bonarka w Krakowie […]