Złoto i trzy srebra dla NEPI Rockcastle w XIII edycji PRCH Retail Awards!

NEPI Rockcastle

NEPI Rockcastle otrzymało 1 złotą statuetkę i trzy srebrne w ramach 13. edycji najważniejszego marketingowego konkursu branżowego organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu firma zgłosiła 13 projektów w aż 9 kategoriach. Nagrody przyznano 35 projektom, w tym 10 złotych i 24 srebrne.

W 13. edycji prestiżowego, marketingowego konkursu branży nieruchomości NEPI Rockcastle otrzymało:

  • Złoto w kategorii MAGAZYN OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU dla Bonarka City Center za projekt E-MAGAZYN BONARKA
  • Srebro w kategorii PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA / MODERNIZACJA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU dla FOCUS MALL ZIELONA GÓRA
  • Srebro w kategorii KAMPANIA WIZERUNKOWA ROKU: Galeria Warmińska i Aura Centrum Olsztyna dla WARMIŃSKA AURA #poprawsobienastrój
  • Srebro w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA W SOCIAL MEDIA ROKU dla Bonarka City Center za BONARKA SHOPPING PLAY.

Nagrody podkreślają zarówno siłę marki NEPI Rockcastle, jak i poszczególnych galerii znajdujących się w porfolio Grupy. Spośród 103 nominowanych projektów jurorzy nagrodzili w tym roku 35.

Niezmiernie cieszymy z otrzymanych nagród, to sukces całego zespołu, złoto i trzy srebra w tak prestiżowym konkursie to wspaniały wynik, który pokazuje, że nowatorskie podejście i perfekcyjna realizacja przynoszą efekty – dla nas, naszych klientów i naszch najemców. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż 13 nominacji do głównej nagrody i aż 4 statuetki. Bardzo wysoki poziom tegorocznego konkursu oraz rekordowa liczba zgłoszeń były dużym wyzwaniempodkreśla Dominik Piwek, Head of Marketing NEPI Rockcastle.

E-magazyn Bonarka to digitalowa platforma, która powstała w odpowiedzi na zmieniające się zachowania zakupowe i potrzeby klientów. Oryginalne połączenie gier online z aplikacja mobilną, w którym klienci mogli realnie zbierać punkty w programie lojalnościowym, wykorzystanie animowanych materiałów oraz przenoszenie klienta wprost do oferty sklepu – wszystko to pozwoliło maksymalnie wykorzystać możliwości digitalowego kanału oraz wzmocnić doświadczenie i zaangażowanie klienta. Inspiracje modowe, praktyczne porady dotyczące zdrowia i urody, promocje i kupony rabatowe zostały zaprojektowane w formie platformy gamingowej, wykorzystując popularny trend retrogamingu. Projekt był częścią omnichannelowej strategii Bonarka Shopping Play, w której oś przekazu stanowiły digitalowe media, uzupełnione promocją na profilach SM i wsparte e-Magazynem.

Kampania wizerunkowa „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” pokazuje jak dwie, dotąd konkurujące galerie, znalazły nową formułę komunikacji wizerunkowej oraz wsparcia obrotów – szczególnie w trudnym momencie rozpoczynającej się pandemii. Strategia została oparta na storytellingu i opowiedzenie o dwóch galeriach w sposób, który buduje więź z marką, a przez to prowadzi do zwiększenia lojalności i zaangażowania. Stworzyliśmy wspólną kampanię wizerunkową, w której konceptem kreatywnym były galerie jako DWIE ZAKUPOWE SIOSTRY. Ważnym elementem strategii było stworzenie wspólnej, wyróżniającej się komunikacji wizualnej oraz nowego logo. Kampania wzmocniła wizerunek obu galerii. Dynamiczny przekaz podkreślił atrybuty i komplementarność obiektów, pozwoliły dotrzeć do szerszej grupy klientów i zbudować nowe doświadczenia w kontakcie z marką.

Rozbudowa galerii Focus Mall Zielona Góra była skomplikowanym, ale przy tym ambitnym projektem. Inwestycja łączy zespół zabytkowych budynków jednej z najwspanialszych manufaktur włókienniczych w tej części Europy z funkcjonalnością nowej części. Rozbudowa była prawdziwym wyzwaniem, ponieważ ze względu zabytkowy charakter obiektu każdy etap prac podlegał konsultacji z miejskim konserwatorem zabytków. Jednym z głównych punktów metamorfozy Focus Mall Zielona Góra była dbałość o elementy nawiązujące do miejsca i regionu. Galeria zyskała dodatkowe 15 tys. mkw. powierzchni, w których powstało blisko 60 lokali. W trakcie rozbudowy został odrestaurowany i przekształcony na parking budynek byłej fabryki. Zmodernizowana zastała również działająca od 2008 roku część galerii. Dobudowano nowy dwukondygnacyjny pasaż handlowy z 3-poziomowym parkingiem, na którym pojawiło się wiele nowoczesnych rozwiązań, do tej pory niedostępnych w mieście np. bezbiletowy system parkingowy, usługa „find my car”. Na terenie całego obiektu powstały liczne strefy wypoczynku wyposażone w ładowarki indukcyjne i gniazda do ładowania urządzeń elektronicznych. Powstał też nowy, bardziej przestronny foodcourt z mini strefą zabaw dla dzieci, wyposażony m.in. w ekrany dotykowe z grami interaktywnym. Efektem prac są też nowoczesne toalety oraz przytulne pokoje rodzica wyposażone w przewijaki, fotele do karmienia, mikrofalówki oraz podgrzewacze do butelek. Projektując obiekt zadbano, by wnętrza zachowały charakter miejsca i regionu. W budynkach można znaleźć motywy kojarzące się z tradycją winiarską, a także historią fabryki Polska Wełna.

W tym roku do PRCH Retail Awards zgłoszonych zostało aż 120 prac w 11 kategoriach, co stanowi rekordową liczbę, od początku istnienia konkursu. W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury, spośród 103 nominowanych projektów, nagrodzili łącznie 35, przyznając 10 Złotych Nagród i 24 Srebrne. W ciągu 13 lat PRCH Retail Awards oceniono i nagrodzono blisko 1000 aplikacji. Ponad 100 ekspertów branżowych uczestniczyło w pracach jury, wielu w kilku edycjach. Otrzymanie nagrody czy wyróżnienia poprzedzone jest bardzo szczegółową oceną i rygorystyczną analizą zgłoszeń, a przy tym dokonywane przez doświadczone grono jury.

Zobacz także: Modernizowana Renoma poszerza ofertę marek premium

***

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest największą w Polsce organizacja działającą na rzecz rozwoju branży centrów handlowych. Od 19 lat reprezentujemy członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym. Rada zrzesza około 200 firm działających w sektorze centrów handlowych, w tym największych właścicieli i zarządców. To stowarzyszenie, którego misją jest reprezentowanie interesów branży centrów handlowych i swoich członków, integrowanie ich oraz tworzenie platformy dialogu zarówno wewnątrz branży, jak i ze środowiskami zewnętrznymi – organizacjami, instytucjami, organami władzy.

NEPI Rockcastle jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Grupa posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, jest też silnie obecna w Chorwacji, Czechach, na Węgrzech oraz w Serbii i Litwie.

W Polsce Nepi Rockcastle jest właścicielem dwunastu galerii handlowych: GALERIA WARMIŃSKA OLSZTYN, AURA CENTRUM OLSZTYNA, ALFA BIAŁYSTOK, GALERIA WOŁOMIN, GALERIA TOMASZÓW, FOCUS MALL PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, FOCUS MALL ZIELONA GÓRA, CH KAROLINKA OPOLE, SOLARIS CENTER w OPOLU, CH PLATAN ZABRZE, CH POGORIA DĄBROWA GÓRNICZA, BONARKA KRAKÓW.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.