Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Sieć Popeyes Famous Louisiana Chicken została założona w 1972 roku i od tego czasu zyskała miano kultowej. Restauracje Popeyes oferują typową dla amerykańskiego Południa kuchnię, znaną ze smażonego kurczaka, a także owoców morza. Pierwszy lokal tej marki został otwarty w lipcu tego roku we Wrocławiu. Teraz przyszedł czas na Warszawę.
Złote Tarasy to jedna z najbardziej znanych galerii handlowych w Polsce. Centrum posiada bardzo różnorodną ofertę handlowo-usługowo-restauracyjną, która cały czas jest rozbudowywana i urozmaicana. Od początku tego roku, oprócz Popeyes, w galerii pojawiły się takie marki, jak Eobuwie/Modivo, LUSH, Candy Pop, Ryłko, Hugo, Cofix i Zdrowa Krowa. Z kolei jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia możemy spodziewać się otwarcia włoskiej restauracji i winiarni oraz salonu odzieżowego marki debiutującej na polskim rynku – komentuje Anna Oberc-Krzycka, Leasing Team Manager, Cushman & Wakefield.
Ponadto, najemcy centrum, którzy bardzo często posiadają w Złotych Tarasach swoje flagowe koncepty, dbają o konsekwentne podnoszenie jakości sklepów. Tylko w 2023 roku na powiększenie lub otwarcie salonów w nowej odsłonie zdecydowały się marki CCC, Vision Express, Kruk, Wedel, New Balance, Boss, Samsonite, Costa, Cava, Five O’Clock, Tous oraz Lego Build and Play.
Dodatkowo, operator spożywczy Carrefour podjął decyzję o przedłużeniu umowy najmu na kolejne 10 lat. Supermarket już wkrótce przejdzie spore zmiany, między innymi związane z jego wystrojem i funkcjonalnością, które powinni docenić klienci sklepu – dodaje Anna Oberc-Krzycka.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 180 sklepów, w tym między innymi Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Centrum zlokalizowane w samym sercu Warszawy jest miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.
Zobacz także: PKO TFI sprzedaje, BNP Paribas Real Estate Poland doradza
O Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi na rzecz właścicieli i najemców nieruchomości komercyjnych. Zatrudnia ok. 52 tys. pracowników w ok. 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku jej przychody wyniosły 10,1 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą m.in. zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych oraz wyceny. Za swoją kulturę i działania na rzecz różnorodności, równego traktowania i inkluzywności, a także ESG oraz inne inicjatywy, Cushman & Wakefield otrzymuje wiele wyróżnień i nagród w konkursach branżowych czy biznesowych. Dodatkowe informacje na stronie: www.cushmanwakefield.com
[…] Zobacz także: Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców […]