HalfPrice stawia na Galerię Północną

HalfPrice

W Galerii Północnej został właśnie otwarty pierwszy w Warszawie salon nowej sieci handlowej HalfPrice, oferującej produkty znanych marek w znacznie niższych cenach. Sklep zajmuje dwa piętra o łącznej powierzchni aż 1 500 m2, na której znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, zabawek, kosmetyków, a nawet dekoracji do domu. Oficjalne otwarcie odbyło się we wtorek, 4 maja.

Wraz z ponownym otwarciem sklepów w centrach handlowych oferta Galerii Północnej znacznie się powiększyła. We wtorek, 4 maja do najemców dołączyła sieć HalfPrice, zajmując dwupoziomowy lokal o powierzchni 1 500 m2. Na dwóch piętrach sklepu klienci mogą znaleźć modną odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także szeroki wybór dekoracji i dodatków do domu. Wszystkie produkty pochodzą od producentów znanych marek i są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach.

„Mimo trwającej pandemii oraz wielu związanych z nią ograniczeń cały czas rozbudowujemy ofertę Galerii Północnej, by zapewnić klientom jak największy wybór produktów. Sieć HalfPrice zapewnia zróżnicowany i wysokiej jakości asortyment w bardzo atrakcyjnych cenach. Taki koncept doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że tak interesująca i zapowiadająca się na dynamiczną marka wybrała Galerię Północną na swój pierwszy salon w stolicy. To dla nas duże wyróżnienie” – powiedział Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.

Sieć HalfPrice należy do grupy CCC, a jej model działania opiera się na koncepcji sprzedażowej off price. Oferowany asortyment wyróżnia się nie tylko atrakcyjną ceną, ale też wysoką jakością. Sieć HalfPrice będzie uzupełniała swoją ofertę nawet kilka razy w tygodniu. Nowo otwarty sklep w Galerii Północnej jest jednym z pierwszych salonów marki, ale do końca roku na terenie Polski ma działać około 60 sklepów stacjonarnych, a jesienią zostanie uruchomiona sprzedaż internetowa.

Nasze plany są ambitne, ale jesteśmy przekonani, że uda się nam je zrealizować także dzięki atrakcyjnym lokalizacjom, które wybraliśmy wspólnie z partnerami po stronie centrów handlowych. Sklepy HalfPrice to interesujący nowoczesny koncept, który jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę galerii handlowych” – powiedział Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC.

Sklep HalfPrice to już kolejny tak duży koncept na terenie Galerii Północnej, otwarty w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Zobacz także: Sierra Balmain będzie zarządzać Alfa Centrum Gdańsk

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Więcej na: www.galeriapolnocna.pl

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat swojej działalności Grupa zrealizowała 76 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 51 budynków komercyjnych oferujących ponad 810 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 325 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 37 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.