Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju na polskim rynku. 1 października 2020 roku firma otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. Market znajduje się w centrum handlowym Łopuszańska 22 i oferuje klientom ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. W planach na październik są kolejne otwarcia w centralnej części kraju.
– Na początku naszej działalności w Polsce stawialiśmy na średnie i mniejsze miasta. Widząc duży popyt na nasz asortyment, szybko zdecydowaliśmy się spróbować sił także w dużych aglomeracjach. To była bardzo dobra decyzja, ponieważ również tam oferta Action spotkała się z dużym zainteresowaniem. Dziś mamy już niejeden sklep w takich miastach jak Wrocław, Łódź, Poznań czy Szczecin. Wreszcie przyszedł czas na Warszawę. Otwarcie pierwszego marketu w stolicy to jeden z najważniejszych celów, jakie zaplanowaliśmy na 2020 rok. Niezmiernie cieszymy się, że udało nam się go osiągnąć, pomimo trudności związanych z pandemią. Na lokalizację wybraliśmy nowoczesne centrum handlowe, w którym można zrobić kompleksowe zakupy i załatwić wiele spraw, ponieważ skupia pod jednym dachem liczne marki z różnych branż oraz punkty usługowe. Action świetnie wpisuje się w tutejszy mix najemców – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. – Do końca roku planujemy dalszy dynamiczny rozwój sieci naszych sklepów w Polsce. Będziemy wchodzić do różnej wielkości miast w centralnej i południowej części kraju – dodaje Sławomir Nitek.
W dobrym towarzystwie
Sklep Action znajduje się na parterze centrum Łopuszańska 22, w pobliżu parku trampolin i placu zabaw dla dzieci. Holenderska marka idealnie uzupełnia lokalną ofertę handlową, na którą składa się łącznie około 100 sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami modowymi, artykułami spożywczymi, chemią i kosmetykami, produktami dla zwierząt czy elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD. Położenie przy skrzyżowaniu ul. Łopuszańskiej i al. Krakowskiej zapewnia doskonały dojazd do centrum handlowego mieszkańcom Włoch oraz sąsiednich dzielnic Warszawy. Na zmotoryzowanych klientów czeka bezpłatny parking z 1 200 miejscami postojowymi, a na rowerzystów – stojaki od strony ul. Łopuszańskiej.
Przywitaj październik z Action
Action jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 710 m² i oferuje klientom artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów.
Aktualnie w promocji są m.in. bluzy z polaru, piżamy, akcesoria kuchenne, domek dla zwierząt i odkurzacz do liści. Ponadto Action poleca jesienne dekoracje oraz produkty, które umilą chłodniejsze wieczory – przykładem może być cała gama tekstyliów, w tym ciepłe koce i pledy, poduszki, pościel czy ręczniki, a także akcesoria do pieczenia, nici do haftowania i szydełkowania oraz zestawy kreatywne i gry dla dzieci. Osoby, które chcą zadbać o dobrą kondycję, z pewnością zainteresują takie artykuły jak taśma elastyczna, skakanka czy mata do jogi. Po treningu lub stresującym dniu warto się zrelaksować. W Action nie brakuje produktów potrzebnych do przygotowania domowego SPA – kul do kąpieli, peelingów, różnego rodzaju maseczek na twarz, żeli i kremów oraz świeczek i patyczków zapachowych. Z kolei na miłośników Halloween czekają nastrojowe dekoracje, akcesoria i przebrania.
O ACTION
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1600 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.
Action posiada obecnie 82 sklepy w Polsce i zatrudnia tu ponad 1000 osób.
Więcej informacji na: https://www.action.com/pl-pl