Wprowadzając trzy lata temu na rynek co-working Brain Embassy (BE) jego autor – izraelska firma Adgar miała ambicję zaprezentowania zupełnie nowej jakości co-workingu i wytyczania najwyższych standardów w branży. Od tego czasu koncept za swój niezwykły design obsypany został licznymi branżowymi nagrodami w kraju i na świecie. Ostatnio Adgar otrzymał także statuetkę Wellpower 2019 za konsekwentne działania, mające na celu poprawę samopoczucia użytkowników przestrzeni do pracy. W reakcji na uznanie zdobyte przez Brain Embassy inwestor postanowił rozprzestrzenić na pozostałe swoje linie biznesowe, wartości i korzyści, na których opiera się formuła jego co-creatingu, i które są związane z elastycznym rynkiem pracy, w tym także z organizacją eventów.
Co – working Brain Embassy powstał jako odpowiedź na potrzeby freelancerów i małych firm, które dotychczas musiały korzystać z przestrzeni publicznych (np. kawiarnie), domowych biur albo dużych powierzchni nie przystosowanych do ich potrzeb. Adgar Poland stworzył miejsce, w którym każdy może pracować na własnych warunkach. Szybko jednak okazało się, że więksi gracze, w tym również globalne korporacje, także chcą korzystać z bogatego stylu pracy reprezentowanego przez Brain Embassy. Nie zawsze jednak były w stanie pomieścić swoje zespoły w biurach BE, czasem potrzebowały też większej prywatności, ale jednocześnie nie chciały rezygnować z korzyści płynących z dostępu do świeżej, tętniącej życiem przestrzeni co-creatingowej. Adgar szybko odpowiedział na tę potrzebę hybrydową formułą Be Yourself umożliwiając tym samym klientom przeżycie tzw. customer journey od etapu 1-osobowej działalności po kilkusetosobową firmę. Wszystko w ramach kompleksów zarządzanych przez Adgar Poland i bez konieczności przenoszenia siedziby w zupełnie nowe lokalizacje.
Siła i entuzjazm rozrastającej się społeczności dały niezwykłą szansę na rozwój pozostałych konceptów, które teraz będą tworzyć jedność. Adgar w tym roku świętuje 20-lecie istnienia w Polsce i jest to idealny moment na podniesienie sobie poprzeczki po raz kolejny.
– Stawiamy przed sobą wyzwanie przełożenia najlepszych praktyk i doświadczeń Brain Embassy na pozostałą część biznesu. Charakterystyczna chmurka kreatywnego logotypu BE po rebrandingu obejmie pozostałe, przestrzenie powołane do życia przez Adgar, aby tworzyć miejsca pracy przyszłości – elastyczne, komfortowe, kreatywne i ekologiczne – wyjaśnia Monika Kaczmarczyk, Dyrektor Zarządzająca Adgar Poland i współtwórczyni konceptu Brain Embassy.
Teraz BE stało się punktem wyjścia dla strategii biznesowej, która przewiduje podział przestrzeni w zależności od funkcji, jaką spełnia.
Linia Be Together umożliwia dostęp do open space – ergonomicznej i wysokiej jakości kreatywnej przestrzeni dla osób, które lubią otaczać się innymi, czerpać ze wspólnej energii i doświadczenia. Dostosowana została do potrzeb freelancerów i mniejszych firm. Do dyspozycji użytkowników pozostaje ogromna przestrzeń pozwalająca na różne form pracy. Dostępne są tu również pokoje, w których można odpocząć czy w pełni wyposażone kuchnie.
Be Involved czyli prywatne biuro w przestrzeni co-workingowej to rozwiązanie, które zapewnia zarówno możliwość uczestnictwa w różnobarwnym życiu co-creatingu, jak i pracy w zaciszu własnego, komfortowego biura. Szczególnie dobrze odnajdą się tutaj użytkownicy z dużą potrzebą prywatności.
Be Yourself to większe, prywatne unity dla firmy zapewniające wszystkie udogodnienia dostępne na własnej przestrzeni zaprojektowane i wyposażone z zachowaniem najwyższych standardów ergonomii, designu i technologii. Najem hybrydowy Be Yourself to połączenie najmu tradycyjnego z dostępem do przestrzeni co-workingowej. Do dyspozycji Brainerów poza wygodnym, w pełni umeblowanym, prywatnym biurem, gdzie płaci się za liczbę osób, a nie za mkw. dostępna jest także przestrzeń wspólna, a w niej kuchnia czy sale konferencyjne.
W ramach BE Together, jak również w BE Involved oraz Be Yourself istnieje możliwość uczestnictwa w wydarzeniach zarówno biznesowych jak i rozrywkowych organizowanych na terenie co-creatingu.
Z kolei powołane do życia dziesięć lat temu Adgar Conference Group, czyli centra konferencyjno-szkoleniowe powstałe pod marką Adgar, również zmieniają swoje oblicze i od tej pory będą funkcjonowały jako Be Inspired – miejsce wyjątkowych konferencji, twórczych warsztatów, efektywnych szkoleń i niezapomnianych eventów. Teraz wnętrza urządzone w duchu Brain Embassy przyciągną wszystkich, którzy podczas swoich spotkań chcą rozbudzić kreatywną atmosferę. Be Inspired sprawdzi się podczas organizacji spotkania firmowego, konferencji, warsztatu, wykładu czy po prostu podczas rozmowy o pracę. Jest to rozwiązanie zaspokajające potrzeby zarówno wielkich przedsiębiorstw jak i jednoosobowych działalności. Sale dostosowane są do różnej wielkości grup – od małych, trzyosobowych, do tych mieszczących nawet 300 osób. Co ważne, wnętrza dostępne są również dla firm, które nie należą do społeczności Brain Embassy, a chcą poczuć energię tych niezwykłych miejsc.
Pełna gama rozwiązań pozwali zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników, którzy w Brain Embassy nazwani zostali Brainerami. Co charakteryzuje Brainera? Otwartość na nową perspektywę łączenia pracy z życiem prywatnym, silne poczucie przynależności oraz chęć do współtworzenia atmosfery w Brain Embassy. Wiedząc, że właśnie tego potrzebują pracownicy, Adgar Poland stworzył warunki, do ich rozwoju i zaprasza kolejnych użytkowników do przeobrażenia się w Brainerów w sposób łatwy i wygodny, czemu ma służyć, między innymi, nowopowstały program poleceń.
Adgar Poland jest długoterminowym właścicielem nieruchomości biurowych. Firma funkcjonuje na rynku izraelskim, kanadyjskim i belgijskim, w Polsce obecna od 1999 roku. Do tej pory Adgar koncentrował się na rynku warszawskim, gdzie posiada bogate portfolio najwyższej klasy budynków biurowych na Mokotowie i Ochocie, m.in. Adgar Park West i Kompleks Adgar Plaza. Od 2018 r. wszystkie obiekty w portfolio podlegają ekologicznej certyfikacji. Adgar Poland pozostaje pionierem w tworzeniu unikatowych rozwiązań w przestrzeni biurowej, przyjaznych najemcom i sprzyjających ich biznesowemu rozwojowi. Firma rozwija własne koncepty, których elastyczna i kreatywna przestrzeń redefiniuje tradycyjny model wynajmu biur i spotyka się z dużym zainteresowaniem najemców. Adgar Poland samodzielnie zarządza własnymi obiektami, przekształcając je w ekologiczne budynki, wyposażając w innowacyjne technologie i stawiając na długofalowe relacje ze swoim najemcami. Celem firmy jest dalszy rozwój poprzez realizację nowych projektów i zakup kolejnych nieruchomości, także w innych dużych miastach kraju.
Kontakt dla mediów:
Patrycja Rabińska
Mariel & Haan Communications
T: 504 006 016
E: patrycja.rabinska@marielhaan.com
oraz
Ewelina Zajączkowska
Mariel & Haan Communications
T: 780 063 358
E: ewelina.zajaczkowska@marielhaan.com