NEINVER, czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów uruchomił udoskonalone narzędzie analizy handlowej w całym swoim portfolio. To system, którego zadaniem jest dostarczanie sklepom codziennych danych o uzyskiwanych wynikach, a także kluczowych informacji przydatnych w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych. Rozwiązanie klasy „business intelligence”, oryginalne narzędzie firmy NEINVER, może stanowić wsparcie dla wyników poszczególnych marek lokalnych i światowych we wszystkich 21 centrach, którymi spółka zarządza w Europie.
Tablica wskaźników typu „all-in-one”, gromadząca dane sprzedaży, a następnie dokonująca obliczeń i analizy zarówno w skali całego centrum, jak i na poziomie konkretnego sklepu, teraz dostarcza zanalizowane informacje tuż po zamknięciu. Dzięki temu narzędziu każdy sklep ma możliwość oszacowania wyników w odniesieniu do poprzednich, wybranych przez siebie okresów, jak również porównać je za pomocą licznych rankingów z innymi sklepami w danym centrum lub na poziomie całego portfolio. Dzięki temu, że dane dostępne są w „chmurze”, można je sprawdzać lub analizować w dowolnej chwili, na różnych urządzeniach i w każdym miejscu, szybko podejmując decyzje.
Możliwość śledzenia wyników, bez oczekiwania na specjalne raporty, umożliwia niemal natychmiastowe reagowanie, a to kluczowe w podnoszeniu przychodów. Stworzyliśmy bardzo intuicyjne i przyjazne narzędzie, które integruje cenne dane na jednej analitycznej tablicy wyników, umożliwiając naszym partnerom biznesowym podnoszenie wyników finansowych, operacyjnych i strategicznych, a także ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów – mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager, NEINVER.
Dzięki systemowi gromadzącemu codzienne dane, poszczególne sklepy mogą lepiej określić udział procentowy nowych klientów w stosunku do klientów powracających. Sprawdzić częstotliwości ich odwiedzin, a także liczbę klientów centrum, którzy rzeczywiście odwiedzili dany sklep, jak wielu z nich dokonało zakupów w czasie wizyty, ile wynosi średnia kwota na paragonie lub też ile produktów znajduje się na pojedynczym paragonie.
Uzyskane dane pomagają nam, jako zarządcy centrum, lepiej wspierać kierownictwo każdego sklepu, jak też całego centrum outlet. Nowe narzędzie umożliwia nam dokonanie oceny działalności konkretnego sklepu, a także określenie, w jakie działania wspierające sprzedaż warto zainwestować, czy które decyzje operacyjne dotyczące zarządzania personelem warto wesprzeć – mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager, NEINVER.
O NEINVER
NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
[…] Zobacz także: Analizujemy na bieżąco. NEINVER uruchomił autorski system monitorowania wyników s… […]