Polska firma deweloperska Archicom wraz z pomocą studia projektowo-badawczego Workplace zmieniła więcej niż siedzibę. Efektem współpracy jest nowe biuro, które wspiera kulturę organizacyjną spółki oraz proces deweloperski, a korzyści czerpać będą zarówno pracownicy, jak i klienci.
Firma z tradycjami
Realizacja projektów od najmniejszego detalu po całe dzielnice uczy nas, że do najlepszych rozwiązań dochodzi się przez dialog i partycypację. By ustalić optymalną strategię działania, projekt powierzyliśmy specjalistom z Workplace, doświadczonym w zarządzaniu zmianą w dużych organizacjach. Wybór Workplace był podyktowany profesjonalizmem zespołu i nicią porozumienia, jaką od początku poczuliśmy – Małgorzata Hendrich-Żugaj, architekt prowadząca, Archicom SA – SRDK Archicom Studio Śródka.
Relokacja? Najpierw refleksja!
Architekci dla architektów
Zobacz także: Echo Investment wprowadza nowe funkcje w sercu Służewca
Nowe biuro, nowa jakość pracy
Współpraca z Workplace była bardzo owocna. Jako fachowcy w pokrewnych dziedzinach intensywnie wymienialiśmy poglądy i pomysły, co okazało się bardzo twórcze. Dostajemy liczne sygnały od naszych pracowników, że zmianę odbierają bardzo korzystnie – Dorota Jarodzka-Śródka, CEO, Archicom.
Projekt zmiany siedziby Archicom to jeden z naszych najbardziej udanych procesów badawczych. Synergia doświadczeń obu zespołów i otwartość klienta pomogła wypracować przestrzeń oddającą tożsamość firmy, ale przede wszystkim wspierającą jej dalszy wzrost – Katarzyna Gajewska-Kulma, Workplace Strategy Manager, Workplace.