28 stycznia o godzinie 9:00 przed wejściem głównym do Westfield Arkadia zaparkuje specjalistyczny pojazd wyposażony w cyfrowe urządzenie do wykonywania badań mammograficznych. Wszystkie kobiety w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii, mogą skorzystać z bezpłatnego badania profilaktycznego. Profilaktyka pozwala w porę ustrzec przed nowotworem piersi, który wykryty i leczony w odpowiednio wczesnym stadium, jest całkowicie wyleczalny.
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.
Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.
Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.
Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.
Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.
Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.
Zobacz także: Centrum Handlowe Auchan Krasne z ładowarkami do samochodów elektrycznych od GreenWay