Aplikacja iMall, której założeniem było usprawnienie współpracy i osiągnięcie wyższego poziomu digitalizacji zarządzania, okazała się również doskonałym narzędziem pracy w czasie pandemii w obiektach M1, prowadzonych przez METRO PROPERTIES. W rok od jej uruchomienia korzysta z niej już ponad 750 najemców z blisko 30 branż.
Aplikacja iMall umożliwia zdalne zarządzanie i błyskawiczną wymianę informacji. Jej podstawową funkcją jest zapewnienie sprawnego kontaktu najemców z administracją centrum i komunikacja we wszystkich ważnych obszarach działania danego obiektu. Ponadto upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych, umożliwia awizację w formie cyfrowej, kontakt z technikami, a także raportowanie i korzystanie z danych. Aplikacja umożliwia też publikowanie ogłoszeń dostępnych dla wszystkich pracowników danego centrum handlowego, czy rozmowę na chacie. iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS-u.
– iMall pozwala na bardzo szybką komunikację ze wszystkimi najemcami w przypadku konieczności przekazania ważnych informacji np. dotyczących nowych regulacji prawnych, czy bieżących zarządzeń w danym obiekcie. Nie bez znaczenia pozostaje również możliwość uzyskania zestawienia obrotów poszczególnych najemców bezpośrednio po zakończeniu miesiąca. Dla obsługi sklepów ważnym elementem aplikacji jest też możliwość wygenerowania cichego alarmu do ochrony obiektu, sygnalizującego konieczność wsparcia. Do tego możliwość rezerwacji nośników reklamowych czy korzystanie z tablicy ogłoszeń. Aplikacja znacząco zmniejszyła ilość pism, kierowanych wcześniej w tradycyjny, papierowy sposób – wylicza Tomasz Buława, dyrektor M1 w Radomiu z METRO PROPERTIES.
Prace nad aplikacją rozpoczęły się jeszcze przed lockdownem. Informatyzacja procesów wewnętrznych, jaka dokonała się w METRO PROPERTIES sprawiła, że firma jest teraz o krok przed konkurencją. iMall jest narzędziem, które zapewnia skuteczną optymalizację i podnoszenie efektywności działań, dzięki wygodnym rozwiązaniom cyfrowym. Daje też możliwość pracy zdalnej w obszarach, w których dotychczas było to niemożliwe, co w obecnej sytuacji stanowi dodatkową korzyść dla zarządcy centrów, najemców i firmy serwisowe.
Pierwszy rok działania – podsumowanie liczbowe
iMall została uruchomiona w dziewięciu obiektach M1 w kraju: w Bytomiu, Czeladzi, Częstochowie, Markach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Radomiu i Zabrzu. Aktualnie korzysta z niej ponad 750 najemców i aktywnych użytkowników z 30 branż. W pierwszym roku funkcjonowania przekazano za jej pośrednictwem 7197 awizacji, opublikowano 348 ogłoszeń i utworzono 205 zgłoszeń.
Zobacz takze: Przełomowe technologie odmienią sektor nieruchomości
METRO PROPERTIES sp. z o.o.. jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu METRO AG, oferującą usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center i facility management.
[…] Zobacz także: Blisko 8 000 aktywności w rok od uruchomienia aplikacji iMall METRO PROPERTIES dla n… […]