Site icon Real Estate Talks

Bonarka prymusem bezpieczeństwa wśród galerii handlowych

Bonarka

Moda wróciła na Kamieńskiego. Najpopularniejsze polskie i światowe marki są znowu dostępne w Bonarce. W centrum wprowadzono szereg rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo klientów i pracowników m.in. obowiązkowe pomiary temperatury przed wejściem, monitorowanie liczby osób w sklepach i na pasażach, regularną dezynfekcję obiektu oraz jego wietrzenie, a także ozonowanie toalet. Dodatkowo uruchomiono projekt #BezpieczeństwowCentrum.

4 maja prawie 80% sklepów w Bonarce wznowiło pracę po kilkutygodniowej przerwie. Wśród nich znalazły się najbardziej lubiane przez krakowian marki. Pierwszy dzień po zniesieniu obostrzeń okazał się dla centrum dużym sukcesem. Na zakupy powróciło ponad 50% klientów w stosunku do okresu sprzed zamknięcia centrum. Odnotowano również znaczne zainteresowanie ofertą poszczególnych sklepów.

Tak wysoka frekwencja pierwszego dnia, jest bardzo dobrym sygnałem i pokazuje, że klienci tęsknili za możliwością zrobienia zakupów w Bonarce. Wyniki z pierwszego dnia cieszą także najemców. Przewiduje się, że w ciągu kolejnych dni liczba klientów będzie stale rosła. Ta tendencja będzie miała swoje odzwierciedlenie także w obrotach najemców.

Klienci wybierają Bonarkę ze względu na bogate portfolio marek oraz środki bezpieczeństwa, które zostały wdrożone na terenie obiektu.  W centrum regularnie przeprowadzane są dezynfekcja i wietrzenie powierzchni wspólnych oraz ozonowanie toalet. Wprowadzone zostały także dodatkowe środki ostrożności związane m.in. z liczbą klientów na terenie obiektu i w poszczególnych sklepach oraz z zachowaniem bezpiecznej odległości. Limit klientów w centrum to 1 osoba na 15 m2. Pracownicy ochrony na bieżąco monitorują liczbę osób znajdujących się na terenie obiektu przy pomocy zaawansowanego systemu liczenia klientów.

–  Centrum wyznacza najwyższe standardy bezpieczeństwa dla galerii handlowych – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. – Jesteśmy jedyną galerią w Krakowie, która wprowadziła obowiązkowe pomiary temperatury ciała przed wejściem do obiektu. Procedura trwa dosłownie chwilę, a pozwala nam zminimalizować możliwość znalezienia się na terenie obiektu osób z objawami zakażenia wirusem. Sami klienci bardzo pochlebnie wypowiadają się na temat wprowadzonej przez nas procedury w poczuciu odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych.

Wraz z ponownym otwarciem centrum została uruchomiona kampania informacyjna #BezpieczeństwowCentrum, która wykorzystując popularne emotikonki zachęca do przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa w czasie pandemii. Uśmiechnięte buźki w maseczkach przypominają m.in. o zakrywaniu ust i nosa, noszeniu jednorazowych rękawiczek w trakcie zakupów oraz zachowywaniu odległości co najmniej 2 m od drugiej osoby. Na terenie parkingu znajdują się także materiały informujące o potrzebie zostawiania wolnego miejsca między samochodami. Kampania jest widoczna w często uczęszczanych miejscach centrum, ale także w mediach społecznościowych i na stronie internetowej obiektu.

Bonarka jest otwarta od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00 – 20:00. Lista otwartych sklepów w centrum jest na bieżąco aktualizowana na stronie bonarkacitycenter.pl oraz fanpage’u na FB. W związku z obowiązującymi rozporządzeniami kino Cinema City oraz strefa gastronomiczna są nieczynne. Część restauracji (KFC, Mc Donald’s, Olimp, Burger King) serwuje jednak posiłki na wynos lub na dowóz.

BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości
w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj

Exit mobile version