Zarządzane i komercjalizowane przez Nhood Polska Centrum Handlowe Auchan Piaseczno powiększa swoją ofertę handlową w kategorii mody dziecięcej. 18 lutego do grona najemców galerii handlowej dołączyła francuska marka Okaïdi z bogatym asortymentem mody dla dzieci w rożnym wieku. Salon firmowy Okaïdi zajął lokal o powierzchni 119 mkw. Będzie to druga lokalizacja marki w obiektach należących do Ceetrus Polska.
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest chętnie wybieranym miejscem zakupów przez mieszkańców Warszawy, Piaseczna i okolic. Klienci doceniają jego ofertę handlową i usługową, dzięki której mogą kupić w jednym miejscu produkty z wielu kategorii, dla całej rodziny i do domu. Obiekt od lat cieszy się uznaniem wśród najemców, a poziom komercjalizacji wynosi 100 procent.
– Cieszę się, że takie atuty naszego centrum handlowego, jak dogodna lokalizacja w sąsiedztwie Warszawy i wysoka odwiedzalność, dostrzegają najemcy, którzy decydują się na otwarcie nowych salonów. Większa oferta handlowa to duża korzyść dla klientów obiektu, którzy znajdą tu różnorodne produkty dla domu i rodziny – mówi Patrycja Strzelecka, Junior Property Manager w Centrum Handlowym Auchan Piaseczno.
W połowie lutego do grona najemców piaseczyńskiego Centrum Handlowym Auchan dołączyła francuska marka Okaïdi, oferująca ubrania i akcesoria dla dzieci w różnym wieku – od noworodka do 14-latka. Dostępne kolekcje, obejmujące pajacyki, body, spodnie, sukienki, sweterki czy bluzy, pozwalają stworzyć wygodną stylizację na każdą porę roku. Marka Okaïdi od wielu lat tworzy kreatywną i uniwersalną modę dziecięcą. Ponadczasowość projektów oraz ich wysoka jakość zapewniają długotrwałe użytkowanie. Okaïdi dokłada wszelkich starań, aby kolekcje powstawały w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju, między innymi z takich materiałów, jak organiczna bawełna.
Nowy salon wzbogaci ofertę Centrum Handlowego Auchan Piaseczno w segmencie mody dla dzieci. Obecnie w piaseczyńskim obiekcie należącym do Ceetrus klienci mogą robić rodzinne zakupy w blisko 50 sklepach. Wśród nich są różnorodne marki modowe, obuwnicze, kosmetyczne, drogerie, salon optyczny, apteka oraz sklep z artykułami dla zwierząt. Ofertę uzupełniają liczne punkty usługowe oraz marki gastronomiczne. Na klientów centrum czekają również liczne wydarzenia, akcje społeczne oraz program lojalnościowy Akcja Bonus.
Dział komercjalizacji Nhood Polska prowadzi negocjacje z właścicielem marki Okaïdi dotyczące obecności w kilku kolejnych obiektach handlowych należących do Ceetrus Polska.
Zobacz także: GŁOS SEKTORA CENTRÓW HANDLOWYCH ROŚNIE W SIŁĘ
O Centrum Handlowym Auchan Piaseczno:
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno to przyjazne miejsce zakupów dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Jego ofertę tworzy blisko 50 sklepów i punktów usługowych. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych i obuwniczych znajdują się, m.in. H&M, Orsay, Reserved, CCC i drogerie. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan, natomiast na terenie centrum znajduje się Leroy Merlin i stacja paliw Auchan.
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest również dogodnym miejscem spotkań i rekreacji. Oferuje restauracje, kawiarnie i cukiernie, a także przestrzenie dostosowane do potrzeb rodzin, w tym pokój rodzica i dziecka. Klienci centrum mogą korzystać bezpłatnego parkingu na 1400 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych. Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.
Centrum mieści się przy ulicy przy ulicy Puławskiej 46 w Piasecznie. Powstało w 1996 roku. Obiekt ma 36 150 mkw. powierzchni handlowej. Centrum jest otwarte od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 9:30-20:00
Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.auchanpiaseczno.pl/ oraz mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/CentrumHandloweAuchanPiaseczno/.
O NHOOD Polska:
Nhood Polska zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 46 tys. mkw. w 29 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Więcej informacji na www.nhood.com oraz www.linkedin.com/company/nhoodpolska.
O Ceetrus Polska:
Ceetrus Polska jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 220 ha terenów inwestycyjnych. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku. Więcej informacji na www.ceetrus.pl, www.landbankceetrus.pl oraz w serwisie LinkedIn www.linkedin.com/company/ceetrus-polska.