Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka lifestylowa Outhorn, dostępna dotychczas wyłącznie online, planuje otwarcie swojego pierwszego lokalu stacjonarnego. Na jego lokalizację wybrała należące do portfolio Atrium bydgoskie CH Focus. Otwarcie nowego lokalu zaplanowano na 25 marca br.
Outhorn to polska marka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, oferująca odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Do tej pory odzież Outhorn była dostępna online oraz w multibrandowych sklepach na terenie całej Polski.
– Na decyzję o wejściu do galerii Focus wpłynęło kilka czynników, przede wszystkim potrzeby naszych klientów, którzy szukają ponadczasowych produktów do wygodnego noszenia na co dzień. Dodatkowymi atutami przemawiającymi za otwarciem sklepu w kujawsko-pomorskiem, są dobre perspektywy rozwoju dla naszego biznesu na tym terenie oraz korzystna lokalizacja centrum handlowego – podkreśla Kamila Raksimowicz, Brand Manager Outhorn.
– Już niedługo bydgoszczanie będą mogli osobiście zapoznać się z propozycjami marki Outhorn w salonie stacjonarnym. Oferta sklepu doskonale uzupełni nasze portfolio, gdyż wpisuje się w aktualne oczekiwania klientów, którzy mają określone preferencje, są świadomi swoich potrzeb i wybierają swoje ulubione marki. Mam nadzieję, że Outhorn stanie się jednym z popularnych miejsc zakupowych dla osób ceniących sobie wygodę i jakość – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Zobacz także: Centra M1 zarządzane przez METRO PROPERTIES skomercjalizowane w 99%
Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.
Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy
Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Bydgoszczy. W 2010 roku uznane zostało przez Forum Najemców za jeden z 10 najlepszych obiektów handlowych w Polsce. Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się prawie 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych, takich jak: H&M, Reserved, Mohito, Guess, New Yorker, HalfPrice, a także elektromarket Media Expert, Empik, Smyk, iDream Apple Premium Reseller oraz salony z wyposażeniem domu: Duka i Home&You, a także sklep firmowy KOŁO Materace i Łóżka. Dla miłośników aktywnego trybu życia na niemal 900 mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje największy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy– StepOne. W centrum handlowym znajduje się również plac zabaw dla dzieci Figlowisko. Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, Mc Donald’s, Berlin Doner Kebap, Bierhalle, Express Oriental, Costa Coffee, Cukiernia Sowa i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje francuski operator spożywczy Carrefour. W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada salę 4DX. CH Focus w Bydgoszczy zostało oddany do użytku w 2008 roku. Jest laureatem wielu cennych nagród:
● 2020 BREEAM In-Use, prestiżowego certyfikatu ekologicznego z oceną „Bardzo dobry” w dwóch kategoriach: wydajność obiektu i zarządzanie, ● 2016 PRCH Retail Awards w kategorii: Wydarzenie (event) w centrum handlowym,2011 CH Focus dwukrotnie znalazło się w zestawieniach najlepszych centrów handlowych opracowanych przez firmę prowadzącą Program Jakość Obsługi: Top 10 pod względem jakości obsługi oraz TOP 10 najczęściej wybieranych centrów handlowych na zakupy świąteczne, ● 2010 PRCH Retail Awards w kategorii: Duże centrum handlowe roku, ● 2010 Centrum handlowe roku w Europie Środkowo-Wschodniej (wg czytelników Retailnet.pl), ● 2010 CH Focus w Bydgoszczy zostało uznane przez Forum Najemców za jedno z najlepszych centrów handlowych w Polsce, ● 2009 CEE Retail Estate Awards, nagrody przyznawanej przez Europaproperty, w kategorii: Centrum handlowe roku, ● 2009 CEE Estate Quality Awards w rankingu magazynu „Financial Times” w kategoriach: Projekt Roku oraz Budynek Roku.
Atrium European Real Estate Limited Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS. W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy. |