Site icon Real Estate Talks

CZTERY CENTRA HANDLOWE ZARZĄDZANE PRZEZ MULTI POLAND WYRÓŻNIONE W RAMACH PRCH RETAIL AWARDS 2021 W KATEGORII „MISTRZOWIE DOBRYCH PRAKTYK”

Adam Bajer, Head of Marketing Multi Poland.

Celem tegorocznej edycji PRCH Retail Awards jest dzielenie się dobrymi praktykami, głównie z obszaru przeciwdziałania COVID-19, a także wsparcia medyków oraz najemców szczególnie dotkniętych okresami lockdownów. Aż cztery z sześciu centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, polski oddział jednej z największych firm zarządzających nieruchomościami komercyjnymi w Europie, zostało wyróżnionych w tym konkursie.

Dobre praktyki w centrach Multi i wspieranie lokalnych społeczności

– Wysokie standardy działań w naszych centrach zawsze były jednym z priorytetów Multi. Okres pandemii był testem solidarności z tymi, których COVID-19 doświadczył w wyjątkowy sposób. Nasze obiekty pełnią ważną rolę w ramach lokalnych społeczności, dlatego chcieliśmy odpowiedzieć na te wyzwania, poprzez wdrażanie odpowiednich środków bezpieczeństwa, jak i podejmowanie wielu inicjatyw mających na celu wsparcie społeczności i ich najbliższego otoczenia – mówi Adam Bajer, Head of Marketing w Multi Poland.

Wśród wyróżnionych centrów handlowych znalazły się: Forum Gdańsk, Sarni Stok w Bielsko-Białej, Magnolia Park we Wrocławiu i 3 Stawy w Katowicach.

Forum Gdańsk zorganizowało cykl projektów mających na celu poprawę bezpieczeństwa medyków, klientów odwiedzających obiekt, wspomaganie lokalnych społeczności, w tym akcje charytatywne dla dzieci. W ramach tych akcji przekazano personelowi szpitala oraz wolontariuszom środki ochrony osobistej, przeprowadzono program promujący zajęcia sportowe i  edukacyjne dla młodzieży w  reżimie sanitarnym. Dla bezpieczeństwa klientów promowano zakupy w systemie Click&Collect, zaś projekt „Wspieram gastro” wzmacniał najemców części restauracyjnej. Rozwiązania zwiększające standardy sanitarne i bezpieczeństwo klientów zostały potwierdzone przez certyfikat zgodności z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych w zakresie przeciwdziałania Covid-19.

W ramach akcji „Magnolia Park Pomaga” we wrocławskim centrum przewidziano pomoc lokalnym społecznościom, wsparcie potrzeb różnych grup najemców, pomoc medykom, bezpieczeństwo w obiekcie. Akcja objęła pomocą m.in. pracowników wrocławskich ośrodków medycznych, podopiecznych fundacji oraz hospicjum, osoby w kryzysie bezdomności i ubóstwa, seniorów, dzieci, a także instytucje dotknięte lockdownem, np. ZOO Wrocław czy najemców z segmentu gastronomii. W ciągu 9 miesięcy zrealizowano 9 akcji pod wspólnym szyldem. Przekazano m.in. środki ochrony osobistej do placówek medycznych, paczki dla seniorów, bilety do ZOO oraz komputery dla dzieci. Zorganizowano paczki świąteczne i  posiłki dla służby zdrowia. Centrum współpracowało z  wieloma lokalnymi organizacjami i fundacjami. Wsparło 3 wrocławskie szpitale oraz Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” i Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci, osoby znajdujące się w kryzysie bezdomności i ubóstwa, będące pod opieką Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta, seniorów z Polskiego Związku Niewidomych i Niedowidzących Okręgu Dolnośląskiego, dzieci pod opieką Stowarzyszenia Siemacha Magnolia Park i Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego. Środki bezpieczeństwa wdrożone na terenie centrum zostały potwierdzone certyfikatem „SafeGuard”.

CH 3 Stawy w Katowicach wyróżniono za projekt „3mamy z …” – 3mamy z medykami, 3mamy z Kato. Celem akcji była pomoc służbie zdrowia i pacjentom, wsparcie lokalne dla restauratorów i potrzebujących (m.in. bezdomnych). Akcja „3mamy z medykami” polegała na zorganizowaniu podczas 26 dni 4 transportów z 2300 artykułami spożywczymi dla pracowników medycznych oraz ze środkami higieny osobistej i chemii gospodarczej dla pacjentów. Pomoc trafiła na różne odziały szpitala, w odpowiedzi na potrzeby personelu medycznego i chorych. Szczególną grupę stanowili samotni pacjenci w trudnej sytuacji życiowej, którym nikt z zewnątrz nie pomagał w czasie hospitalizacji. Akcja „3mamy z Kato” odpowiedziała na potrzeby najemców i mieszkańców Katowic. Zawiązano koalicję lokalnych instytucji, z  udziałem Urzędu Miasta, który m.in. pomógł sfinansować transport. Akcja pozwoliła wesprzeć potrzebujących tysiącem posiłków zakupionych od restauratorów – najemców centrum handlowego. Pomoc otrzymało 9 podmiotów podlegających MOPS-owi: schronisk i noclegowni dla bezdomnych oraz 6 świetlic specjalistycznych.

Centrum Handlowe Sarni Stok w Bielsko-Białej włączył się w pomoc medykom, zakupując dwukrotnie po pięć tysięcy kombinezonów ochronnych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego. Dodatkowo w styczniu 2020 r. wspólnie zorganizowano jeden z etapów XV Międzynarodowych Zimowych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym.

Zobacz także: Focus Mall w świątecznej dekoracji nawiązuje do tradycji i zachwyca blaskiem!

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi zarządza ponad 80 obiektami handlowymi w Europie, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group i Commerz Real, a także regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarzadzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Exit mobile version