Dom Mody Klif: nowi najemcy, nowe kolekcje

Klif

Klienci Domu Mody Klif, to świadomi konsumenci ceniący sobie zarówno kameralną atmosferę zakupów, jak i unikalną ofertę mody premium, powstałej w duchu zrównoważonego rozwoju. Pojawienie się marki Wolford w Domu Mody Klif, stanowi symboliczne nawiązanie do trendu mody kapsułowej, której głównym wyróżnikiem jest komplementarność, a podstawą najlepszej, jakości bielizna. Grono marek premium zasila także w pełni zmodernizowany salon Campione, a także unikalna oferta butiku Paul&Shark. Zarządcą Domu Mody Klif jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

“The W” by Wolford – bielizna, która budzi harmonię

Wolford to marka, która powstała w Austrii w 1950 roku, produkująca odzież oraz bieliznę damską. W swej 70-letniej tradycji wypracowała wizerunek marki, której najwyższą wartością jest oferowanie produktów powstałych z tkanin spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska. Potwierdza to uzyskany przez markę w roku 2019 certyfikat Cradle to Cradle Gold Certified ™, ściśle określający normy produkcji w cyklu biologicznym, jak i technicznym. Co więcej, marka Wolford jest pierwszym reprezentantem branży odzieżowej na świecie, która może poszczycić się pomyślnie zakończonym procesem certyfikacji.

W roku 2020 do kolekcji marki dołączyła unikalna linia „The W”, dla której powstania inspiracją była harmonia ciała i umysłu. Zawiera ona pełną gamę nowoczesnych, niezbędnych produktów, spełniających oczekiwania oraz wysublimowane gusta klientek marki. Ikoniczna estetyka kolekcji ewoluuje wraz z potrzebami dynamicznych i nowoczesnych kobiet. Butik marki Wolford w Domu Mody Klif, to kwintesencja kobiecości, której siła tkwi w niesłabnącej inspiracji czerpanej z życia.

Zrównoważony rozwój, społeczna odpowiedzialności biznesu oraz „zielone rozwiązania”, to nie tylko domena Domu Mody Klif, ale także naszych najemców. Cieszymy się, że pośród butików, które goszczą w naszym centrum są takie marki, jak Wolford,, w których DNA wpisane jest tworzenie użytkowej mody kapsułowej z najwyższym poszanowaniem środowiska naturalnego – podkreśla Waldemar Kurdziel-Świeczka, Dyrektor Domu Mody Klif z ramienia międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, która zarządza nieruchomością.

Zmodernizowany salon marki Campione w nowej lokalizacji

Początek roku 2021 w Domu Mody Klif, to czas prezentacji nowych kolekcji oraz kończących się prac modernizacyjnych wybranych salonów. Jedną z takich noworocznych niespodzianek jest otwarcie sklepu marki Campione w najnowszym koncepcie, inspirowanym stylem marynistycznym. Butik znajduje się na poziomie 1 tuż obok salonu Adventure’s Sport. To wyjątkowe uzupełnienie oferty sportowej oraz mody codziennej, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Marka Campione, to ponad 30 lat tradycji budowanej wokół produktów, charakteryzujących się niepowtarzalnym designem oraz dbałością o detale.

Powiem świeżości, czyli nowa kolekcja Paul&Shark

Dom Mody Klif z powodzeniem wykorzystuje media społecznościowe celem promocji oferty produktowej poszczególnych najemców. Nie inaczej jest z najnowszą kolekcją marki Paul&Shark, której oferta była ostatnimi czasy przedmiotem realizowanego materiału video w czasie rzeczywistym.

Live-streaming, bo o nim mowa, to unikalna propozycja Domu Mody Klif, skierowana do wszystkich fanów mody wysokiej, którzy cenią sobie nie tylko prezentację produktu „tu i teraz”, ale także limitowane oferty specjalne. Podczas każdej sprzedaży prowadzonej live, klienci Domu Mody Klif mogą w łatwy sposób zarezerwować, zakupić, bądź obejrzeć wybrany przez stylistę produkt. Co więcej, zakupy podczas sprzedaży live są dodatkowo premiowane kartami podarunkowymi, co wzmacnia wskaźnik konwersji oraz przyczynia się do budowania lojalności klientów.

Dom Mody Klif konsekwentnie realizuje taktyczne działania w oparciu o łączenie świata online z wyjątkowym doświadczeniem, którego klienci mogą oczekiwać od zakupów realizowanych stacjonarnie. Podejmowane działania, transparentna komunikacja oraz rozpoczęcie aktywnej promocji najemców w przestrzeni online, wyraźnie wpływają na motywację klientów do realizacji zakupów – dodaje Waldemar Kurdziel-Świeczka, Dyrektor Domu Mody Klif.

Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl

Zobacz także: EPP wzmacnia współpracę z najemcami uruchamiając aplikację EPP Connect

O Domu Mody Klif

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paul Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Costa Coffee i Salad Story.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysiące pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWakeCE

1 KOMENTARZ

Comments are closed.