Site icon Real Estate Talks

Dom Mody Klif poszerza ofertę najemców

Klif
Na przestrzeni ostatnich tygodni do grona najemców Domu Mody Klif w  Warszawie dołączyły nowe marki odzieżowe:  Anataka, Zadig&Voltaire, a także Koneser Concept – oferujący ekskluzywne elementy wyposażenia kuchni i domu. Nowi najemcy stanowią uzupełnienie oferty premium Domu Mody Klif, w której dostępnych jest aktualnie ponad 100 marek.

Dom Mody Klif charakteryzuje się precyzyjnie dobranym tenat-mixem, docenianym przez jego wieloletnich, ale i nowych klientów. Wśród najemców centrum znajdują się zarówno znane marki i butiki sieciowe, unikalne koncepty autorskie, a także szeroka oferta gastronomiczna i usługowa. Nowi najemcy wynajęli w warszawskim Klifie lokale o  powierzchni ponad 350 m2.

– Dom Mody Klif jest marką rozpoznawalną zarówno wśród klientów, ale – co równie istotne z naszej perspektywy – wśród najemców. Cieszymy się, że zainteresowanie naszą lokalizacją nie słabnie, mimo niesprzyjającego okresu z jakim mierzy się nasza branża. Równocześnie mam nadzieję, że zarówno Anataka, Zadig&Voltaire jak i Koneser Concept zyskają wielu nowych i wiernych klientów w Klifie – podsumowuje Magdalena Popiołek, AssociateAsset Services EMEA w Cushman&Wakefield.

Anataka to autorska polska marka odzieżowa, założona przez Annę Banasiak. Ubrania projektowane są w Łodzi, a szyte etycznie w lokalnych szwalniach. Marka tworzy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Anataka powstała w 2012 roku z chęci robienia czegoś wyjątkowego oraz czystego w swych intencjach. Marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chce”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową.

Zadig&Voltaire w Domu Mody Klif to pierwszy i jedyny sklep tej luksusowej marki na polskim rynku. Powstała w 1997 roku marka Zadig&Voltaire to przede wszystkim proponowane każdego sezonu wysokiej jakości materiały: kaszmir, wełna merino, jedwab, jak i produkty z naturalnej skóry. Styl marki to połączenie kontrastujących elementów oraz kultowych materiałów. Kobieta w wydaniu Z&V jest nowoczesna, zmysłowa i pewna siebie. Ceni swobodę, niewymuszony styl, ale zwraca uwagę na nietuzinkową linię oraz intrygujące detale.  Motywami przewodnimi marki są skrzydła, czaszka, piorun, motyl oraz logo Z&V.

Koneser Concept powstał z myślą o klientach kochających obcowanie z pięknymi przedmiotami w kuchni, jadalni, salonie i w ogrodzie. Oferta obejmuje zarówno największą w Polsce ekspozycję luksusowego AGD i kuchennych akcesoriów włoskiej marki Bugatti oraz niemieckiej Philippi, ale również ofertę francuskiej marki Novac, niemieckiej Gefu, oraz dużą ilością produktów japońskich i ekskluzywnych gadżetów do wina, szampana oraz drinków.

Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream, marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy. Właścicielem Domu Mody Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman &  Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion.

Zobacz także: Młode Talenty ponownie zagrają w Klifie

Exit mobile version