Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań oraz preferencji zakupowych. Doskonale wie o tym firma APRO Investment, która uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli.
Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.
Kto pyta – nie błądzi
Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na wygodne dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy. Każdy, kto ją wypełni otrzymuje gwarantowany rabat 2000zł na zakup własnego „M” oraz weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera IKEA o wartości 10000 zł.
Wsłuchiwać się w głos rynku
APRO Investment jest jednym z największych deweloperów w regionie kujawsko-pomorskim. Firma bardzo poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na ogromnym doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku. Dlatego też działania reklamowe APRO Investment wykraczają daleko poza standardową reklamę, co pozwala naturalnie zaangażować grupę odbiorców.
Być obecnym w różnorodnych mediach
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.
Więcej szczegółów: https://www.apro.com.pl/domosonda
O firmie
Media Choice – dom mediowy zajmujący się strategicznym planowaniem, kreacją oraz kompleksową obsługą projektów reklamowych, zarówno online, jak i offline. Zespół doświadczonych specjalistów, który na co dzień realizuje efektywnościowe i wizerunkowe kampanie w zakresie reklamy online. W swoich działaniach wyróżnia się optymalnym łączeniem komunikacji w kanałach digital jak również planowania i zakupu mediów tradycyjnych. Od lat specjalizuje się w kampaniach dla branży gastronomicznej, FMCG, deweloperskiej, ogrodniczej oraz beauty. Firma posiada status Partnera Premium Google oraz Facebook Marketing Partner, świadczące o najwyższej jakości, skuteczności i bezpieczeństwie prowadzonych działań. W ostatnim roku zdobyła prestiżowe wyróżnienia, m.in. w konkursie Golden Arrow w kategorii digital marketing – SEM. W ogólnopolskim badaniu efektywności domów mediowych magazynu Media & Marketing Polska w ciągu ostatnich trzech lat Media Choice zdobył wysoką punktację w zakresie oceny zadowolenia klientów, plasując się w gronie najlepszych firm.
Więcej informacji: www.mediachoice.pl
[…] Zobacz także: DOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight! […]