E.Leclerc rozwija projekt w Zamościu

E.Leclerc

E.Leclerc rozpoczyna kolejny etap modernizacji centrum handlowego przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu. Dotychczasowy obiekt zostanie powiększony o ponad 6 tys. mkw. GLA., na których powstanie sklep i zewnętrzny ogród sieci PSB Mrówka. Po rozbudowie łączna powierzchnia centrum będzie wynosić blisko 11 tys. mkw. GLA.

Rozbudowa centrum ruszy już 21 czerwca br. Salon sieci PSB Mrówka zajmie 3700 mkw. powierzchni przeznaczonej do ekspozycji artykułów wyposażenia wnętrz i remontu, dodatkowe 1500 mkw. sieć zagospodaruje na ogród zewnętrzny, w którym znajdzie się asortyment wyposażenia i architektury ogrodu oraz różne gatunki roślin. Obok obiektu powstanie dodatkowy parking na ok. 130 miejsc postojowych.

Równocześnie trwa komercjalizacja pasażu handlowego w istniejącej części centrum, który zostanie połączony z nowo powstającym punktem sprzedaży sieci PSB Mrówka. Na przestrzeni ponad 5,5 tys. mkw. GLA docelowo znajdzie się ok 15 lokali handlowo – usługowych. Za koncepcję komercyjną i wynajem powierzchni odpowiada BOIG Property Consulting.

Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców funkcjonujących na rynku. Oferta obiektu zostanie uzupełniona o znane i popularne marki sieciowe, m.in. z segmentu fashion, artykułów kosmetycznych i drogeryjnych oraz inne sklepy typu convenience. Grono najemców centrum będzie zróżnicowane i dostosowane do potrzeb mieszkańców miasta i regionu. Jesteśmy otwarci na współpracę również z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy dzięki doskonałej znajomości miejscowego rynku mogą znacząco wzbogacić ofertę centrum, a sami znaleźć idealne miejsce do prowadzenia i rozwijania swojej działalności gospodarczej – mówi Paweł Bartosiak, Leasing Manager, BOIG.

Dzięki przeprowadzonym dotychczas modernizacjom centrum handlowe E.Leclerc w Zamościu jest jednym z najchętniej odwiedzanych punktów handlowych w mieście, a obecność stacji benzynowej obsługującej mieszkańców miasta, regionu i licznie przemierzających Zamojszczyznę i Roztocze turystów, przyciąga dodatkowe grono klientów, którzy doceniają ofertę, wygodę zakupów i szeroką dostępność miejsc postojowych, także w okresach wzmożonego ruchu.

Atrakcyjna lokalizacja, nowa komfortowa przestrzeń i rozbudowana oferta handlowa zapewni centrum zwiększenie zasięgu oddziaływania oraz wysoką odwiedzalność przez mieszkańców miasta i całego powiatu liczącego ponad 100 tys. osób. Otwarcie obiektu w nowej odsłonie planowane jest na kwiecień 2022.

Zobacz także: Kto kupuje online, a kto stacjonarnie? – wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield

1 KOMENTARZ

Comments are closed.