Galeria Młociny ze sklepem „zero waste”

zero waste

W Galerii Młociny pojawiła się wyjątkowa przestrzeń dla zwolenników filozofii „zero waste”. Bazar Miejski, autorski koncept zachęcający do korzystania z dóbr w obiegu zamkniętym, otworzył na warszawskich Bielanach, w należącym do EPP i Echo Investment centrum handlowym, swoją największą lokalizację w Polsce (167 mkw.). To czwarty sklep marki, gdzie można kupić lub sprzedać używane rzeczy.

Kolejny, po Modivo czy Primarku, unikalny na polskim rynku koncept wybrał bielańskie centrum handlowe na swój debiut. Bazar Miejski otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lokalizację w centrum handlowym i czwarty, a zarazem największy w Polsce, sklep marki. W przyjaznej przestrzeni Bazaru Miejskiego osoby, które nie potrzebują dłużej danych rzeczy, mogą pozbyć się ich, jednocześnie umożliwiając ich nabycie tym, którym mogą się przydać. Na poziomie -1 warszawskiej galerii na miłośników mody czeka 195 regałów z wyjątkową kolekcją m.in. ubrań, dodatków czy butów. Wśród wyselekcjonowanych rzeczy klienci znajdą także książki, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz, które zainteresują osoby rozumiejące korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne, jakie płyną z utrzymania tych produktów we wtórnym obiegu.

– Galeria Młociny jest otwarta na najnowsze trendy konsumenckie i autorskie koncepty. Chcemy wciąż zaskakiwać naszych klientów nowymi propozycjami, a jednocześnie tworzyć przestrzeń zgodną z ich stylem życia. Koncept Bazaru Miejskiego oparty na idei gospodarki współdzielonej ma wielu fanów, którym bliskie są działania skupione na niemarnowaniu zasobów oraz dawaniu drugiego życia rzeczom, których nie potrzebujemy. Już w styczniu w duchu „zero waste” zorganizowaliśmy akcję charytatywną w Galerii Młociny, podczas której można było kupić ubrania i dodatki od polskich influencerów, a teraz – wraz z Bazarem Miejskim – zagości u nas idea slow fashion – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Bazar Miejski to bezpieczne środowisko zarówno dla kupujących, jak i sprzedających używane wyroby. Na osoby, które chcą sprzedać swoje rzeczy, czeka łatwy proces rejestracji na stronie www, na której należy wynająć regał. Następnie trzeba przynieść rzeczy do stacjonarnego sklepu, ustawić na przydzielonym regale i pozostawić sprzedaż w rękach pracowników.

Galeria Młociny

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

EPP

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.

 Echo Investment

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego.