Master Management Group odnotowało 20-procentowy wzrost wartości sprzedaży
w sklepach Galerii Różanej w Kutnie w porównaniu z 2019 rokiem. Przybyło również klientów, którzy częściej przyjeżdżają do popularnego centrum handlowego niż dwa lata temu. Galeria Różana, wspólnie z sąsiadującymi formatami handlowymi, tworzy najchętniej odwiedzaną strefę zakupowo – rozrywkową w mieście i regionie.
– To efekt intensywnej pracy nad uatrakcyjnieniem struktury najemców od czasu przejęcia centrum
w 2017 roku. W tym czasie podpisaliśmy umowy najmu z nowymi partnerami biznesowymi
na łączną powierzchnię ponad 6700m², wprowadziliśmy atrakcyjne marki, a wielu dotychczasowych najemców zdecydowało się na zwiększenie powierzchni swoich sklepów – podsumowuje Anna Polak, Head of Leasing w MMG. W sierpniu Galeria Różana zaprosiła klientów do pierwszego w mieście sklepu Half Price, który zajął blisko 1400 m². Wcześniej dotychczasowego operatora spożywczego zastąpiła Biedronka, największy i najpopularniejszy obecnie sklep tego formatu w Polsce. Do grona najemców dołączyło również Pepco, Vistula z ofertą mody męskiej czy salon biżuterii Yes.
Porównując cztery miesiące tego roku, od maja do sierpnia włącznie, do roku 2019, wzrost wartości sprzedaży w sklepach Galerii Różanej wyniósł aż 20 procent. Liczba odwiedzających wzrosła o 3 procent. – To efekt wyjątkowej metamorfozy centrum w wielu obszarach i dowód na ustabilizowanie pozycji tej najpopularniejszej destynacji zakupowej w Kutnie po okresie lockdownów i obostrzeń spowodowanych pandemią. Większe zainteresowanie klientów zakupami w Galerii Różanej zawdzięczamy z pewnością konsekwentnej pracy nad pozyskaniem nowych, atrakcyjnych najemców i zwiększeniem powierzchni tych najpopularniejszych. Do tego poprawa komfortu przestrzeni zakupowych przyniosły ten wyśmienity efekt – wylicza Remigiusz Królikowski, Doradca Zarządu MMG.
Aż o 1750 m² zwiększyły powierzchnię sprzedaży popularne marki, już wcześniej obecne
w centrum, jak salon obuwia CCC, czy sklepy sportowe 4F, Martes Sport i 50 Style oraz salon Orange.
– Silna i trwała tendencja wzrostowa wskaźnika konwersji pozwala popularnym markom na kreślenie jasnych planów rozwoju właśnie w Galerii Różanej. Nie bez znaczenia jest też obecność naszego centrum w najpopularniejszej strefie zakupowo – rozrywkowej w regionie, obok marketu budowlanego Leroy Merlin, aquaparku, restauracji Mc Donalds czy stacji paliw – mówi Arkadiusz Pawlak, Property Manager Galerii Różanej w MMG.
Galeria Różana została oddana do użytku w 2014 roku jako odpowiedź na potrzeby mieszkańców miasta. W portfolio centrum znajdują się marki z różnych kategorii zakupowych, m.in.: mody, artykułów wnętrzarskich i RTV, zdrowia i urody, sportu czy biżuterii. Wśród najemców wyróżniamy polskie i zagraniczne sieci handlowe takie jak: H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Diverse, 4F, Martes Sport, CCC, Rossmann i Half Price. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W 2019 roku obiekt zyskał nową lokalną nazwę, dzięki czemu galeria stała się częścią marki miasta: „Kutno – miasto róż”. Galerię Różaną tworzą dwa obiekty, łączące tradycyjne centrum handlowe z parkiem handlowym o łącznej powierzchni 16 100 m².
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym
oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 400 000 m² powierzchni handlowo – usługowej. W portfolio MMG znajduje się także 130 000 m² powierzchni z przeznaczeniem na obiekty handlowo – usługowe i wielofunkcyjne.
Więcej informacji na temat firmy pod adresem: www.mmgm.pl
Zobacz także: Północna rozwija się wraz z dzielnicą
[…] Zobacz także: Galeria Różana z intensywnym wzrostem sprzedaży i liczby klientów w porównaniu z… […]