W należącej do EPP kaliskiej Galerii Tęcza otworzył się powiększony salon marki obuwniczej CCC. Jego łączna powierzchnia wynosi obecnie 746 mkw. Salon został zaaranżowany w nowym koncepcie marki. Wyróżniają go m.in. szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED.
Po relokacji sklep CCC znajduje się na parterze centrum handlowego. Jego przestrzeń została podzielona na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Taki system ułatwia klientom znalezienie poszukiwanych przez nich produktów. Kolorystyka wnętrza salonu jest utrzymana w stonowanej tonacji z dominującą neutralną paletą barw, tak aby pomarańczowy flagowy kolor marki był najbardziej widoczny. We wnętrzu zamontowane zostały dodatkowe ekrany LED umieszczone m.in. za kasą na tyłach sklepu.
– Otwarcie nowego, powiększonego salonu marki CCC to świetna wiadomość dla klientów. Pracujemy nad tym, aby wyróżnić ofertę centrum na lokalnym rynku, żeby jak najlepiej odpowiadała ona na ich oczekiwania – mówi Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.
Galeria Tęcza zlokalizowana jest w ścisłym centrum Kalisza, w bliskiej odległości od Starego Rynku. Znajduje się w niej blisko 60 sklepów najbardziej popularnych marek, punkty usługowe, klub Fitness World, kino Cinema3D, plac zabaw dla dzieci oraz restauracje i kawiarnia.
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania)
o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj.