Gemini Park Bielsko-Biała umacnia ofertę

Gemini Park Bielsko-Biała

Dla Gemini Park Bielsko-Biała otwarcie gospodarki oznacza nie tylko powrót do handlu. Poluzowanie obostrzeń przyniosło także kilka nowych otwarć i zmian w ofercie galerii.

Beauty zasila ofertę

Centrum handlowe Gemini Park Bielsko-Biała wróciło do pełnego handlu i to z szerszą ofertą niż przed pandemią. Poluzowanie obostrzeń przyniosło tu bowiem otwarcie 2 nowych lokali. Wśród nowości w bielskiej galerii można znaleźć gabinet kosmetyczny AIKO Face & Body Zone. To nowy, w dodatku „szyty na miarę” koncept beauty, który powstał z myślą o rozwoju w Gemini Park.

– Otwarcie salony było dla nas odważnym krokiem. Do tej pory działaliśmy jako partner Depilacje.pl. To bogate doświadczenie pozwoliło nam jednak stworzyć własną markę, z którą chcemy rozwijać się w Gemini Park. Tym bardziej, że w przestrzeni galerii czujemy się bardzo dobrze. Lokalizacja gabinetu na terenie obiektu wpływa na jego atrakcyjność. Wielu klientów może w jednej przyjaznej i dogodnej przestrzeni zrealizować swoje plany zakupowe i usługowe, odwiedzając także nas – mówi Joanna Lichawska, właścicielka AIKO Face & Body Zone.

– Salon, który stworzyliśmy świadczy usługi na najwyższym poziomie. Do dyspozycji klientów jest doświadczony zespół kosmetologów, a także nowoczesna technologia. Stawiamy także na relaks podczas wizyt. W salonie przeważa zieleń, drewno, żywe rośliny. Mamy oddzielne strefy manicure, pedicure i gabinety zabiegowe. Do tego już wkrótce w czasie zabiegów mani- i pedicure klienci będą mogli zanurzyć się w seans filmowy, jeszcze bardziej relaksując się – dodaje..

W ofercie AIKO Face & Body Zone można znaleźć kilkanaście nowoczesnych zabiegów na twarz i ciało, w tym m.in. endermologię, infuzję tlenową, dermapen czy depilację laserową. Najemca oferuje również standardowe zabiegi manicure i pedicure oraz regulację brwi i hennę. Nowy partner biznesowy galerii zajął lokal mający 65 mkw.

– AIKO Face & Body Zone zasila nie tylko kluczowy dla nas, stale rozwijany segment usług, liczący sobie już 30 najemców, ale także – co równie istotne – segment zdrowia i urody. To dziś jedyny lokal w naszym tenant-mix’ie oferujący nowoczesne usługi beauty, w dodatku mający dalsze ambitne plany rozwoju i poszerzania swojej oferty – mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager.

Wieloletni partnerzy inwestują

Do nowości należy zaliczyć także salon Canal+. To wieloletni najemca Gemini Park, który do tej pory przez kilka lat prowadził działalność na wyspie handlowej. Od początku maja relokował się do blisko 50 metrowego lokalu. Podobnie jak w przypadku AIKO, Canal+ również wzmacnia segment usług, zwłaszcza związanych z nowoczesna telewizją cyfrową.

– W Gemini Park powstał najnowocześniejszy salon z nowym obrandowaniem, który pozwoli klientom lepiej spojrzeć na bogatą ofertę Canal+, a nam jeszcze swobodniej działać, także w czasie ewentualnych lockdownów. Sama przeprowadzka jest zgodna ze strategią rozwoju marki, która stopniowo odchodzi od wysp handlowych, na rzecz bardziej prestiżowych lokali – mówi Dariusz Wieczorek, Autoryzowany Dystrybutor canal +, najemca Gemini Park Bielsko-Biała.

Ale Canal+ to nie jedyny wieloletni partner bielskiego centrum handlowego, który zdecydował się na dodatkową inwestycję. Wraz z otwarciem handlu w nowej odsłonie zaprezentował się salon marki CCC. Modernizacje przeszedł też lokal marki Apart. Remodeling lokalu giganta polskiego rynku jubilerskiego to efekt przedłużenia umowy najmu na kolejne 5 lat.

– Będąc niekwestionowanym liderem na rynku jubilerstwa, od lat wyznaczamy biżuteryjne trendy, mogąc się poszczycić największą ofertą i różnorodnością wzorów z diamentami, ze złota i srebra. Koneserzy zegarmistrzostwa z najwyższej półki znajdą u nas zegarki z cenionych na świecie manufaktur, a także szeroki wybór modeli popularnych marek. Dostępność tak bogatego asortymentu, jak i wszystkie inne nasze decyzje oraz działania podejmujemy zawsze z myślą o najważniejszych dla nas osobach – Klientach. To dla nich nieustannie się zmieniamy i dotyczy to także sieci naszych salonów, które co jakiś czas poddajemy metamorfozom. Aktualnie przeprowadzamy proces ich sukcesywnej rewitalizacji, zmieniając aranżację wnętrz kolejnych salonów działających pod szyldem Apart w starannie wybranych punktach w centrach handlowych – informuje Apart.

– Ostatnia realizacja dotyczy naszego salonu w Gemini Park Bielsko-Biała. Około 70 m kw. sali ekspozycyjno – sprzedażowej uległo kompletnej, estetycznej przemianie. Przede wszystkim zmieniła się kolorystyka, utrzymana teraz w łagodnych brązach i beżach, która jest bardziej stonowana i buduje przytulny klimat. Nie bez wpływu jest także nowe oświetlenie – energooszczędne, o niskiej emisji ciepła i wypełniające wnętrze przyjemnym światłem.  W ramach modernizacji zmieniliśmy wygląd wyposażenia salonu – design witryn ekspozycyjnych, w których prezentowana jest biżuteria oraz zegarki stał się bardziej lekki. Stylowo prezentuje się także wyspa. Została zaprojektowana tak, aby być strefą wygodną i ergonomiczną zarówno dla kupujących, jak i dla naszych sprzedawców – dodaje najemca.

SFD też inwestuje

O inwestowaniu myśli także marka SFD. Pierwszy tydzień po lockdownie przyniósł umowę ze marką oferującą odżywki i suplementy diety. Podobnie jak AIKO Health & Body Zone, marka ta odświeży segment zdrowia i urody, poszerzając go o produkty dla osób aktywnych fizycznie. Najemca zajmie lokal mający 67 m kw.

– Pandemia nie zatrzymała rozwoju naszego tenant-mixu ani nie zamroziła rozmów. Do handlu wróciliśmy z wieloma nowościami, a kolejne są w planach.  Obecnie prowadzimy kilka zaawansowanych rozmów z potencjalnymi najemcami, którzy planują wynajem w Gemini Park Bielsko-Biała. Najbliższe tygodnie powinny przynieść owoce tych rozmów – zapowiada Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Galeria z potencjałem

Potencjał leasingowy galerii jest duży. Gemini Park to jedna z najsilniejszych marek retail na południu Polski, mająca ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku. Atutem obiektu jest niezwykle zróżnicowany i komplementarny tenant-mix. Rozwój oferty w ostatnich latach sprawił, że obiekt jest w 95% skomercjalizowany, a jego oferta obejmuje 13 różnych segmentów! Z kolei rynek, na którym działa obiekt, obejmuje swoim zasięgiem blisko 700 tys. potencjalnych klientów. Ale to nie jedyne argumenty, przemawiające dziś za inwestowaniem w najem lokalu. Najemców przekonują także wyniki, również te „pandemiczne”.

W 2020 roku średni fooftall Gemini Park ukształtował się na poziomie 73 proc., w stosunku do wyników z rekordowego dla obiektu 2019 roku.  Zanotowany wskaźnik odwiedzin był o 9 pp wyższy od średniego notowanego w tym samym czasie na rynku w dużych centrach, wynika z porównania wyników Gemini Park ze wskaźnikami Top Key i ReIndex.  Natomiast obroty z m kw., rok do roku, kształtowały się na poziomie 85 proc. Był to wynik o 13 pp wyższy niż obserwowany w tym czasie na rynku. W 2020 roku, w stosunku do 2019 roku, o 8 proc. wzrosła tu także wartość koszyka zakupowego.

– Mocna lokalna pozycja na Podbeskidziu, a także osadzenie się centrum i jego rozpoznawalność sprawiają, że obiekt szybko odzyskuje footfall po kolejnych lockdownach. Tak było w 2020 roku, tak jest i w 2021 roku. Przykładem tego są wyniki po czwartym lockdownie, znacznie lepsze niż obserwowane na rynku – mówi Krzysztof Brączek.

Zobacz także: Centrum Korona dobrym sąsiadem

źródło: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Holding, Guarana PR

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe , Kontigo, Rossman, perfumerię Douglas, sklepy Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City oraz fitness club BeFit. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.