Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i MIXX Awards

Hala Koszyki

Właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, otrzymała w minionym tygodniu aż 4 statuetki w czołowych konkursach z branży PR i marketingu: Złotych Spinaczach i MIXX Awards. Nagrody powędrowały do firmy za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w Hali Koszyki oraz za konkurs i turniej Counter-Strike „Walka o Koszyki” zorganizowany z firmą Erbud i agencją Gameset.

W Złotych Spinaczach, najważniejszym i największym konkursie branży PR w Polsce, zespół PR i marketingu Globalworth został doceniony za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w maju tego roku, która dostała aż dwie statuetki: srebrną i brązową. Celem tego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. Przed Halą Koszyki, która jest własnością firmy Globalworth, stanął wtedy wielki Zegar Gastronomii odmierzający czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całej Polsce. W ramach wydarzenia przed halą został zorganizowany gastronomiczny sylwester, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.

Przy symbolicznym budżecie, w ciągu zaledwie tygodnia, naszą akcją udało nam się skupić uwagę czołowych polskich stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych i tytułów prasowych. Hala Koszyki stała się miejscem symbolicznym dla branży gastronomicznej w Polsce, w którym zakończył się trwający ponad 200 dni lockdown,a zorganizowane przez nas wydarzenie często określano mianem „gastronomicznego sylwestra”. Warty podkreślenia jest także fakt, że Globalworth był jedną z niewielu firm w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy, która otrzymała nagrody za samodzielny, autorski projekt prowadzony bez wsparcia agencji PR. Konkurencja była bardzo duża, walczyliśmy z największymi firmami z różnych branż, które prowadziły swoje akcje w oparciu o sztab ludzi i potężne budżety. Już same nominacje – w dwóch kategoriach – były dla nas sporym wyróżnieniem, a równa walka stoczona z gigantami rynku sprawiła, że satysfakcja ze zdobytych nagród jest ogromna – Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland

Zobacz także: Fundacja Globalworth dołącza do ogólnopolskiej akcji społecznej Ultrakrew

Hala Koszyki została również wyróżniona w MIXX Awards – czołowym konkursie marketingowo-digitalowym w Polsce. Dwie statuteki (srebro i brąz) powędrowały do gamingowego projektu „Walka o Koszyki”, który został zrealizowany przez Globalworth wspólnie z firmą budowlaną Erbud i agencją Gameset. W marcu tego roku obie firmy zorganizowały konkurs na zaprojektowanie mapy do kultowej gry FPS, która miała być odzwierciedleniem przestrzeni Hali Koszyki. Gracze zagrali na niej pod koniec lipca w czasie finałowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive zorganizowanych w Koszykach. Projekt ten stał się też głównym elementem kampanii employer-braningowej Erbudu, która została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w tegorocznej edycji konkursu.