Globalworth, właściciel i zarządca największego portfela nieruchomości biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej, nawiązał współpracę z Żabką, w ramach której w tym roku w biurowcach spółki otworzy się kilka autonomicznych sklepów bezobsługowych Żabka Nano. Dwie placówki zostały już uruchomione w budynkach B i D kompleksu biurowego Quattro Business Park w Krakowie. To pierwsze bezobsługowe Żabki zlokalizowane w budynku biurowym w Krakowie.
Innowacje są częścią DNA Globalworth, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Żabka Future dla całego naszego portfela nieruchomości w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze biurowce są wśród pierwszych w kraju, które zaoferują swoim użytkownikom nowoczesny format samoobsługowych sklepów Żabka Nano. To partnerstwo to również efekt naszego proaktywnego podejścia do najemców i ich potrzeb – rozmawiamy z nimi, uwzględniamy ich opinie i wprowadzamy rozwiązania, które czynią nasze biurowce jeszcze bardziej atrakcyjnymi miejscami do pracy – mówi Weronika Maria Kuna, Asset Management & Leasing Manager w Globalworth Poland, odpowiedzialna za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych w biurowcach spółki.
W pełni autonomiczny i samoobsługowy sklep Żabka Nano to idealna propozycja dla inwestorów, którzy w swoich nieruchomościach chcą oferować najemcom nowoczesne usługi i innowacyjne rozwiązania. Cieszymy się, że wspólnie z Globalworth będziemy mogli rozwijać koncept Żabki Nano w nowych lokalizacjach – w biurowcach, a w niedalekiej przyszłości także w centrach handlowych. Naszej współpracy przyświeca wspólny cel, czyli upraszczanie życia klientom i oferowanie im wygodnych rozwiązań dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii – mówi Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future.
Żabki Nano w krakowskim kompleksie biurowym wykorzystują innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen. Wstęp do nich możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej – klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie. Przy pierwszej wizycie klient podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzeniem zakupów. Gdy klient będzie już w środku, zakupy zajmą mu tylko chwilę – wystarczy, że weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie. Zamontowany w nich system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu do Żabki Nano karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.
Zobacz także: Trei zwiększył wolumen inwestycyjny o 40% rok do roku do ok. 1,7 mld euro w 2021 r.