REDD, najbardziej zaawansowana platforma z danymi, otrzymała największą w historii aktualizację. Teraz oferuje pierwsze na rynku narzędzie, dzięki któremu użytkownik może śledzić na żywo zainteresowanie swoimi budynkami. – REDD 3.0 to Google Analytics dla nieruchomości, zmienia sposób, w jaki pracować mogą profesjonaliści rynku nieruchomości komercyjnych — mówi Tomasz Ogrodzki, CEO REDD Group.
Oferty online dla klientów i pełna analityka
Najlepsza analityka ofert
Wiemy, kto zobaczył ofertę, kiedy, jakim zainteresowaniem cieszy się budynek wśród agencji, na ilu ofertach się znalazł, co interesuje potencjalnych najemców, ile czasu spędzają, przeszukując informacje czy jakie zdjęcia budynku przykuwają ich uwagę – Tomasz Ogrodzki, CEO REDD Group
REDD daje unikalną możliwość bycia zawsze o krok przed konkurencją. – Dzięki nowościom nasi użytkownicy mogą weryfikować, analizować i wykorzystywać dane do rozwoju swojego biznesu oraz szybszego wynajmowania swoich budynków — mówi Piotr Smagała, Dyrektor Zarządzający REDD.
REDD jak Netflix
Wszystko dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom. REDD pracuje nad silnikiem rekomendacji, który wykorzystując dane i algorytmy może filtrować katalog budynków i łączyć je z zachowaniami najemców. – Nasze systemy będą sprawdzały to, czym najemca był wcześniej zainteresowany i przeanalizują wszystkich użytkowników platformy tak, aby zarekomendować właścicielom i najemcom odpowiednie działania — wyjaśnia Tomasz Ogrodzki, CEO REDD Group.
REDD to start-up, który może pochwalić się zbudowaniem największej bazy danych o rynku biurowym w Polsce. Obecnie REDD monitoruje ponad 2 100 nieruchomości w całej Polsce, co przekłada się na ponad 13 mld danych. Z bazy REDD korzystają najwięksi na rynku: Globalworth, Savills, Avison Young Polska czy ARC-Capital Markets.
Zobacz także: Whirla – nowa jakość zarządzania biurem
[…] Zobacz także: „Google Analytics dla nieruchomości”. REDD wdraża pierwsze takie narzę… […]