Grupa Raben powtórzyła swój sukces z dwóch ostatnich lat i ponownie może się poszczycić tytułem TOP MARKA. Firma znalazła się w XV edycji zestawienia magazynu PRESS i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako jeden z 50 najsilniejszych medialnie brandów i lider rankingu branżowego „Transport i logistyka”.
Tytuł TOP MARKA 2022 dla Grupy Raben oznacza, że ma ona na swoim koncie już trzy te wyróżnienia. Zajmując najwyższe miejsce w rankingu w kategorii „Transport i logistyka”, firma trafiła do grona marek najbardziej obecnych w mediach, reprezentujących 50 branż. Co istotne, pozycja w klasyfikacji uwzględnia impact, który informuje o zasięgu publikacji, jak również indeks sentymentu, dotyczący jej wydźwięku – ma zatem wymiar zarówno ilościowy, jak i jakościowy.
Statuetki zostały rozdane podczas uroczystej gali w Warszawie, a nagrodę w imieniu Grupy Raben odebrała Jolanta Sawińska, Dyrektor regionu, Raben Logistics Polska.
Podobnie jak w poprzednich latach zestawienie objęło 500 brandów w ramach 50 branż. W tegorocznej, jubileuszowej edycji analizie poddano 70 mln materiałów: ponad 2 mln publikacji w prasie, 14 mln w Internecie i 54 mln postów na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube, które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 roku.
„W czasach, gdy dostęp do mediów i samodzielne kreowanie informacji są łatwiejsze niż kiedykolwiek, każde pozytywne działanie marki, ale i każda wpadka są błyskawicznie nagłaśniane. Grupa Raben dąży do doskonałości w zakresie jakości świadczonych usług, relacji z interesariuszami i przedsięwzięć realizowanych w ramach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się, że już kolejny rok znajduje to odzwierciedlenie w mediach tradycyjnych i społecznościowych.” – skomentowała Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Group PR manager Grupy Raben.
Więcej informacji o bieżącej i wcześniejszych edycjach projektu można znaleźć tutaj.
Grupa Raben
Grupa Raben jest holenderskim operatorem logistycznym, który oferuje kompleksowe usługi TSL: logistykę kontraktową, transport drogowy (krajowy, międzynarodową oraz na wschód), Fresh Logistics, FTL & transport intermodalny, morski oraz lotniczy.
Ponad 90 lat doświadczeń i uznanie zdobyte na rynku w czasie tego okresu pozwalają na budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Firma oferuje logistykę „z ludzką twarzą” dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Partnerstwo i zaufanie wpisują się w ten styl współpracy. Raben w biznesie kieruje się min. podejściem fair play, ponieważ wierzy że relacje oparte na wzajemnej szczerości budują lepsze jutro.
Grupa posiada ponad 160 własnych oddziałów w 15 krajach Europy (Polska, Niemcy, Holandia, Czechy, Słowacja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Włochy oraz Austria) dysponuje około 1 300 000 m2 powierzchni magazynowych i każdego dnia na drogi wysyła ponad 9000 ciężarówek. Zaczęło się jednak od małej, holenderskiej firmy rodzinnej. Dziś nadal ważne są dla niej wartości charakterystyczne dla familijnych organizacji, co pozytywnie wpływa na zaangażowanie pracowników i relacje z klientami.
Raben to „People with drive”. To zespół, który uwielbia wyzwania i zawsze gra do jednej bramki. Każdy z ponad 10 000 pracowników ma w sobie swój indywidualny drive, który napędza zespół. Wyróżnia nas przedsiębiorczość, energia i niekończący się apetyt na więcej.
Grupa chce być motorem, który sprawia, że świat nie tylko się nie zatrzyma, ale będzie lepszy, bardziej zielony. Dlatego, konsekwentnie realizuje swoją strategię ESG opartą na trzech filarach: odpowiedzialny biznes, ochrona środowisko oraz wpływ społeczny.
Więcej informacji dostępne pod adresem: www.raben-group.com.