Lindt otworzył słodki salon w Designer Outlet Warszawa

Lindt

Nowa część handlowa w Designer Outlet Warszawa zapełnia się najemcami. Kolejną marką, która otworzyła swój sklep jest szwajcarski Lindt.

Czekolady i praliny Lindt od dawna można było kupić w promocyjnych cenach w Designer Outlet Warszawa. Marka funkcjonowała do tej pory na niewielkiej wyspie zlokalizowanej w jednym z pasaży centrum. Od lutego zaprasza do 85-metrowego sklepu czekoladowego z prawdziwego zdarzenia. Klienci mogą wybierać pośród bogatej oferty pralin, czekolad, kakao czy deserów do przygotowania w domu. Gustowny wystrój nowego salonu marki kusi kolorami pięknie pakowanych słodyczy.

Sklep oferuje praliny sprzedawane na wagę PICK & MIX, z których można stworzyć własną słodką kompozycję. W ofercie jest wybór aż 44 różnych smaków pralin i innych słodyczy.

Lindt to marka z ponad 175-letnią historią, która rozpoczęła się w niemieckojęzycznej części Szwajcarii. W małej cukierni przy Marktgasse na starym mieście w Zurychu David Sprüngli z synem Rudolfem, wyprodukował tabliczkę czekolady, której smak szybko zyskał uznanie wśród klientów. Kilka lat później, w 1879 roku w Bernie, w jednej z fabryk marki odkryto sekret konszowania – długotrwałego mieszania czekolady, by nabrała aksamitnej gładkości. Do dziś właśnie konszowanie jest mistrzowską chlubą szwajcarskich Maîtres Chocolatiers Lindt.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.

Zobacz także: KLIENCI CENTRÓW HANDLOWYCH WRÓCĄ NA ZAKUPY TAK SZYBKO, JAK TYLKO TO BĘDZIE MOŻLIWE

1 KOMENTARZ

Comments are closed.