Gemini Park Tarnów udowadnia, że centrum handlowe z mniejszego miasta może stać się ważnym ośrodkiem mody dla dużego regionu, przyciągając swoim potencjałem biznesowym topowe marki. Koniec 2021 roku przyniósł największej galerii we wschodniej Małopolsce potężny zastrzyk nowości w segmencie „fashion”.
Gemini Park Tarnów umacnia swoją pozycję na lokalnym i regionalnym rynku, znacząco poszerzając ofertę w kluczowym dla swojego pozycjonowania segmencie fashion. Koniec ubiegłego roku przyniósł tu prawdziwy wysyp nowości, które wzmacniają modowy tenant-mix obiektu, a także podkreślają charakter tego centrum handlowego.
– Gemini Park od ponad dekady jest destynacją nr 1 dla klientów poszukujących szerokiej i zróżnicowanej oferty modowej, opartej na znanych polskich i zagranicznych markach. To atut naszego obiektu, czyniący z nas najpopularniejszą destynację zakupową we wschodniej Małopolsce. Dlatego tak istotny jest dla nas rozwój oferty w tym segmencie – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Pod tym kątem ostatni kwartał minionego roku był bardzo owocny. Do grona najemców centrum handlowego dołączyły zarówno doskonale znane oraz unikalne w skali regionu krajowe i międzynarodowe marki, jak również – co istotne – aż 2 dynamicznie rozwijające się na polskim rynku sklepy multibrandowe, które wniosły do oferty kilkadziesiąt topowych marek modowych – wylicza.
W sumie nowi najemcy segmentu mody zajęli w Gemini Park blisko 2800 m kw., które specjalnie na ich potrzeby zostały wydzielone w centrum handlowym. Największym debiutem był HalfPrice. Stworzona przez Grupę CCC marka off price zajęła lokal mający 2381 m kw. To pierwszy sklep tego formatu w ofercie tarnowskiej galerii.
Nie jest to jednak jedyny multibrand wśród nowości. Segment modowy zasiliła również marka kaes, w ofercie której znaleźć można rzeczy w stylu athleisure, takich brandów jak m.in. Nike, Tom Tailor, New Balance, Reebok, 4F, Outhorn, Skechers czy Vans. Casualowo-modową ofertę do tenant-mixu wzniosła także marka PUMA, która otworzyła w Gemini Park pierwszy w regionie salon firmowy, a także Lee Cooper, który zadebiutował w nowym koncepcie.
Co sprawia, że mimo wyzwań, jakie dziś stoją przed markami, te inwestują w najem w Gemini Park?
– Centrum od lat pozostaje najatrakcyjniejszą biznesowo lokalizacją w tej części Małopolski, czego nie zachwiała nawet pandemia. Ogromnym potencjałem obiektu, który dostrzegają marki, jest jego niezwykle szeroki rynek, obejmujący blisko milion potencjalnych klientów, a co za tym idzie wychodzący daleko poza Tarnów. To czyni naszą galerię obiektem o zasięgu regionalnym, o takim samym potencjale, jaki mają np. duże centra w Krakowie – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Ważnym elementem jest także podejście obiektu do lokalności. – Uważnie śledzimy oczekiwania klienta na lokalnym rynku, analizujemy je i ujmujemy w naszej strategii leasingowej tak, aby tenant-mix odpowiadał także nowym potrzebom zakupowym klienta, zwłaszcza z dominujących dziś pokoleń – milenialsów, Z i alfa. To świadome podejście do rozwoju, którego najlepszym dowodem są ostatnie otwarcia i kolejne zaplanowane na 2022 rok – mówi.
Ale to nie jedyne powody. Zbigniew Nowak wskazuje na całościową ofertę galerii, która od lat buduje przewagę Gemini Park i decyduje o jego ogromnym potencjale leasingowym. Dziś na 44,5 tys. m kw. w tarnowskiej galerii można znaleźć aż 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych – najwięcej w tej części kraju.
– Oprócz tego, że oferujemy naszym najemcom atrakcyjny rynek, który entuzjastycznie reaguje na nowości, to również oferujemy dobre sąsiedztwo wewnątrz obiektu. Oprócz mody oferta Gemini Park obejmuje dziś aż 9 segmentów, zdominowanych przez popularne marki, które nakręcają ruch w centrum. To ułatwia debiutantowi szybkie zdobywanie footfall’u w nowo otwartym sklepie – dodaje.
– Nie bez znaczenia są także inne elementy. Od lat Gemini Park rozwija swoje customer experience, które opiera się m.in. na wysokim standardzie obsługi klienta czy też czytelności layoutu galerii. Stale także inwestujemy w obiekt, usprawniając obszary, w których jest to niezbędne. Jesteśmy także niezwykle aktywni na polu marketingowym. Podejmowane przez nas działania nie tylko wspierają działalność najemców – w tym sprzedaż czy rozpoznawalność oferty na lokalnym rynku, ale także umacniają pozycjonowanie Gemini Park np. poprzez liczne kampanie czy wydarzenia specjalne – dodaje.
Zobacz także: Benetton otworzył salon w Designer Outlet Warszawa
Źródło: Gemini Holding/Guarana PR
***
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, HalfPrice, Calzedonia, Intimissimi, Stradivarius, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Homla, a także Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.
[…] Zobacz także: Moda ściąga do Gemini Park Tarnów […]