NEINVER i Nuveen Real Estate otwierają pierwszy outlet w Holandii Amsterdam The Style Outlets

Amsterdam The Style Outlets
© Twycer / www.twycer.nl

NEINVER i Nuveen Real Estate umacniają obecność na europejskim rynku outletów otwierając dziś pierwsze w rejonie Amsterdamu centrum outlet – Amsterdam The Style Outlets.

Warta 110 milionów euro inwestycja zapewni około 600 miejsc pracy. To pierwszy w Holandii projekt joint-venture pomiędzy NEINVER, drugim – największym operatorem centrów outlet w Europie, liderem rynku w Hiszpanii i Polsce oraz Nuveen Real Estate, jednym z największych zarządców inwestycji na świecie.

Dzięki otwarciu Amsterdam The Style Outlets, joint venture obu spółek rozszerza swą obecność na pięciu rynkach (we Francji, Włoszech, Holandii, Polsce i Hiszpanii) i powiększa portfolio do 15 działających obiektów o łącznej wartości €1,4 miliarda euro, wzmacniając pozycję czołowego inwestora branży outletów w Europie. Dla NEINVER, współwłaściciela i zarządcy centrum, jest to 21. obiekt w stale rosnącym portfolio spółki o łącznej powierzchni najmu (GLA) 510 000 m².

Amsterdam The Style Outlets na powierzchni 19 000 m² skupiać będzie ponad 100 sklepów. W chwili otwarcia wynajęte zostało około 75% powierzchni centrum. W ofercie modowej znajduje się starannie dobrany zestaw najemców, między którymi są  debiutanci na holenderskim rynku outletów. Wśród topowych marek dostępnych w ofercie centrum znalazły się m. in. adidas, Björn Borg, Dstrezzed, Geox, GUESS, Karl Lagerfeld, New Balance, Nike, O’Neil, Petrol Industries, PUMA, Salomon, Skechers,
S. Oliver i The Kooples, a kolejne marki mają dołączyć już po otwarciu.

– Otwarcie naszego 21. centrum i pierwszego outletu w Holandii, kraju o jednym
z najwyższych PKB na mieszkańca, stanowi kamień milowy w rozwoju spółki i wzmacnia naszą pozycję jako czołowego operatora i zaufanego partnera dla naszych interesariuszy – mówi Daniel Losantos, Prezes NEINVER. Zdążyliśmy z terminem otwarcia mimo niesprzyjającej sytuacji. Pokazuje to, jak ważne może być połączenie 25 lat doświadczenia z ciężką pracą i mocną ofertą sprzedawców. Jesteśmy przekonani, że centrum odniesie sukces i będzie motorem gospodarki regionu, niezwykle potrzebnym w tych wymagających czasach.

Zobacz także: Outlet Park w Szczecinie z pierwszym w regionie sklepem Marc O’Polo

– Otwarcie tego najnowszego centrum w Amsterdamie jest ważnym krokiem
w zwiększaniu obecności The Style Outlets w Europie. Cieszymy się, że możemy być pierwszym operatorem w rejonie Amsterdamu, wprowadzającym do tego regionu wysokiej jakości marki. W Nuveen Real Estate pozostajemy zaangażowani w sektor outletów i nie możemy się doczekać dalszego rozwoju naszego portfela poprzez nasze joint venture – mówi Charlotte Ashworth, Fund Manager w Nuveen Real Estate.

Informacja o Amsterdam The Style Outlets

Poza starannie dobranym portfolio marek, centrum zapewnia pełną ofertę usług dla klientów, w tym darmowe Wi-Fi, usługi typu concierge, stacje ładowania telefonów komórkowych, pokoje do opieki nad dzieckiem, a także refundację VAT. Ponadto, 1.000 m² przeznaczono na powierzchnię rekreacyjną, restauracje ze stolikami na wolnym powietrzu
i pasaże, aby zapewnić klientom doświadczenia zakupowe w pełnym wymiarze. W centrum znajduje się 2.230 miejsc parkingowych dla samochodów i 200 dla rowerów.

Holenderskie centrum będzie pierwszym outletem w regionie Randstad, jednym z najzamożniejszych i najgęściej zaludnionych rejonów Europy, w obrębie którego znajdują się cztery największe miasta Holandii, o zasięgu 12 milionów potencjalnych klientów w promieniu 90 minut jazdy samochodem. Centrum łączy silny potencjał oddziaływania z położeniem niedaleko amsterdamskiego lotniska Schiphol (niecałe 10 minut jazdy samochodem), łatwym dojazdem do holenderskiej stolicy (18 minut jazdy samochodem do śródmieścia) i do Haarlem. Centrum znajduje się blisko stacji kolejowej Halfweg-Zwanenburg, dwie stacje od dworca centralnego w Amsterdamie.

Dzięki wiejskiemu stylowi, inspirowanemu tradycyjną holenderską architekturą – architektura Amsterdam The Style Outlets przywodzi na myśl budowle starych fabryk i znajduje inspirację w historycznej strefie SugarCity, w której zlokalizowany jest obiekt. Outlet jest ulokowany na palach wystających z wody, przez co wydaje się sam wyrastać z wody – to hołd dla tradycyjnego stylu architektonicznego Amsterdamu. Outlet, zbudowany zgodnie z wysokimi standardami w zakresie zrównoważonego rozwoju, uzyskał certyfikat BREEAM New Construction w fazie projektowej.

Informacja o NEINVER  

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Założona w 1969 rok
u spółka, zarządza 18 centrami outlet i 5 parkami handlowymi, w tym obiektami aktualnie budowanymi, posiadając w ofercie ponad 800 marek w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie z przywiązaniem do zasad zrównoważonego rozwoju, NEINVER uzyskał certyfikaty BREEAM In-Use
i trzy certyfikaty ISO (9001, 14001, 50001) dla 90% obiektów w swoim portfolio.

www.neinver.com

About Nuveen

Nuveen Real Estate to jeden z największych zarządców inwestycji na świecie, z aktywami o łącznej wartości 129 mld USD. Zarządzając pakietem funduszy i zleceń w ramach inwestycji publicznych i prywatnych, obejmujących zarówno kapitał dłużny, jak i akcyjny, w różnych regionach geograficznych i stosując różne style inwestowania, firma zapewnia dostęp do każdego aspektu inwestowania w nieruchomości.

Dzięki ponad 80-letniemu doświadczeniu w inwestowaniu na rynku nieruchomości i ponad 660 pracownikom* zlokalizowanym w ponad 25 miastach USA, Europy oraz regionu Azji i Pacyfiku, platforma oferuje wyjątkowy zasięg geograficzny połączony z głęboką wiedzą fachową.

www.nuveen.com/realestate

*w tym 315+ specjalistów w obszarze inwestycji w nieruchomości, wspieranych przez kolejnych 340+ pracowników Nuveen

Źródło: Nuveen

 

1 KOMENTARZ

Comments are closed.