Site icon Real Estate Talks

NEINVER otwiera Akademię FACTORY dla najemców i klientów

Akademia FACTORY

Akademia FACTORY, wyjątkowa przestrzeń nauki i pracy, skupiająca aktywności dla mieszkańców Śląska i partnerów biznesowych NEINVER, została otwarta w FACTORY Gliwice.  To pierwszy taki projekt czołowego operatora outletów w Polsce.

Przygotowaliśmy kompleksowy program obejmujący szereg aktywności wspierających naszych najemców i pracowników sklepów, w ramach autorskiego projektu NEINVER
pod nazwą „FACTORY Retail Academy”. Uznaliśmy, że FACTORY Gliwice, jako najmłodsze centrum w naszym portfolio, będzie świetnym miejscem na jego debiut. W kolejnym etapie zamierzamy wdrożyć go w pozostałych lokalizacjach
mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager NEINVER. – W programie skrojonym specjalnie dla FACTORY Gliwice rozbudowaliśmy zwłaszcza część szkoleniową oraz działania budujące społeczność w ramach centrum. Wiele naszych aktywności odbywać się będzie właśnie w nowo powstałej przestrzeni Akademii FACTORYzaznacza Ewa Spychalska.

NEINVER wspiera najemców w wielu obszarach funkcjonowania sklepów. Nowa przestrzeń Akademii FACTORY umożliwi prowadzenie na miejscu spotkań dla pracowników poszczególnych marek, organizację procesów rekrutacyjnych czy szkoleń  – wewnętrznych,
jak również organizowanych przez zarządcę obiektu. We współpracy z regionalnymi szefami poszczególnych marek, NEINVER zbiera potrzeby szkoleniowe zespołów sprzedażowych,
a w kolejnym etapie przygotowuje specjalne spotkania treningowe oraz towarzyszące im badania dot. obsługi klienta czy konkursy motywacyjne. Wśród nich znajdują się szkolenia
z zakresu kompetencji menadżerskich, zasad Visual Merchandisingu i stylizacji, obsługi klienta, wyznaczania celów czy budowania sprzedaży od podstaw.

Akademia FACTORY dla mieszkańców Śląska

Uruchomienie Akademii FACTORY to wyraz naszego społecznego zaangażowania
w codzienne życie mieszkańców Śląska i rozwój lokalnych społeczności. Naszą inspiracją była chęć stworzenia unikalnego miejsca, które dopełni ofertę dodatkową outletu. FACTORY Gliwice to centrum udanych zakupów, ale również miejsce sprzyjające ciekawym formom spędzania wolnego czasu
mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice.

Dla najmłodszych rozpoczęto już cykl zajęć dodatkowych z języka angielskiego,
z profesjonalnymi lektorami wyspecjalizowanymi w bezpośredniej nauce języka nastawionej na szybkie postępy i konwersacje. Zajęcia, prowadzone przez Szkołę Językową „Say OK”, działającą na co dzień w Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Gliwicach, odbywają się w dwóch grupach: 6-8 lat oraz 9-11 lat. Mali klienci FACTORY Gliwice uczestniczą również w zajęciach z robotyki, wykorzystujących klocki LEGO Spike. Prowadzi je chorzowski Uniwersytet Rozwoju. To propozycja dla dzieci od 8 do 12 lat. Dla wszystkich grup wiekowych dostępna jest też biblioteka multimedialna z ciekawymi książkami – dla dzieci i dorosłych. Wszystkie aktywności edukacyjne są bezpłatne, a szczegóły zapisów odnaleźć można na stronach internetowych FACTORY Gliwice: https://gliwice.factory.pl/pl

Akademia FACTORY została otwarta w pasażu handlowym FACTORY Gliwice. To przestrzeń z dominująca bielą i wielkopowierzchniowymi szklanymi witrynami, z naturalną roślinnością. Kolorowe, pastelowe stoły i krzesła dla dorosłych oraz dzieci służyć mają organizowanym tam spotkaniom i zajęciom edukacyjnym. Przygotowano też kącik zabaw oraz miejsce relaksu z wygodnymi fotelami i stolikiem kawowym.

Zobacz także: Salon sieci Empik dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Bielsko-Biała

O NEINVER

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z czterema normami ISO (9001, 14001, 50001 i 45001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

www.neinver.com

 

Exit mobile version