NEINVER rozszerza portfolio marek premium w outletach w Polsce. W warszawskim FACTORY Ursus otwarto salon Hugo Boss, natomiast w poznańskim FACTORY na zakupy zaprasza Marc O’ Polo. W drugim stołecznym outlecie – FACTORY Annopol – zadebiutowało Lacoste, segment biżuterii uzupełniła marka Yes, a ofertę artykułów dla domu rozszerzyła prestiżowa marka porcelany Vileroy&Boch. Lacoste zaprosiło pierwszych klientów również w FACTORY Kraków. NEINVER jest liderem rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugim operatorem tego segmentu w Europie.
– Outlety FACTORY utrzymują wysoki poziom najmu i wprowadzają nowe, oczekiwane przez klientów marki, mimo turbulencji, które przeżywa branża w związku z pandemią Covid-19. Szybka regeneracja sektora centrów wyprzedażowych oraz bliska współpraca NEINVER z przedstawicielami marek krajowych i światowych, oparta na kompetencjach i zaufaniu, pozwalają utrzymać biznes outletowy na bardzo dobrym poziomie – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Manager NEINVER.
Salon Hugo Boss zaprasza mężczyzn do zakupów pełnej oferty premium: odzieży
oraz butów i akcesoriów w stale obniżonych cenach. Na powierzchni 227 m² dostępne są koszule, t-shirty, spodnie, kurtki, garnitury, obuwie i akcesoria – od pasków po torby. Sklep działa w formule pop-up store. W warszawskim FACTORY Ursus, Hubo Boss uzupełni bogatą propozycję marek dla najbardziej wymagających.
W FACTORY Poznań, w najnowszych koncepcie wnętrz, otwarto salon Marc O’Polo. To pierwszy outlet tej marki w regionie i drugi sklep w Poznaniu. W ofercie dostępna jest propozycja dla kobiet i mężczyzn stawiających na miejską, nowoczesną elegancję
z wyższej półki. W stale obniżonych cenach dostępna jest obecnie kolekcja jesienno – zimowa: spodnie, swetry, spódnice, płaszcze, kurtki, buty i akcesoria do ubrań. Lokal ma powierzchnię 165 m² i został zaprojektowany w kolorach szarości i czerni,
przy wykorzystaniu naturalnego drewna i metalu. Całość łączy ciepłe, punktowe światło.
Salon Yes został otwarty w drugim warszawskim outlecie FACTORY Annopol. Na ponad 100 m² prezentuje pełną gamę biżuterii i zegarków dla kobiet i mężczyzn, zarówno
w klasycznym jak i nowoczesnym stylu. Salon biżuterii Yes to przyjazne wnętrza
w pastelowych barwach, wypełnione meblami z drewna i szkła, w których prezentowana jest oferta marki.
Zachęcona sukcesami w centrach outletowych FACTORY, marka Lacoste rozszerzyła sieć sprzedaży o kolejne obiekty, otwierając sklepy we wspomnianym powyżej FACTORY Annopol i FACTORY Kraków. To odzież i obuwie w stylu sportowej elegancji dla kobiet i mężczyzn, uzupełnione akcesoriami. Przestronne wnętrza sklepów Lacoste charakteryzują jasne barwy, ze zdecydowaną przewagą bieli.
FACTORY Annopol zyskało też znaną w świecie markę premium z segmentu artykułów dla domu – Vileroy&Boch. To porcelana, sztućce i akcesoria dekoracyjne, słynące
z oryginalnego wzornictwa i wysokiej jakości.
FACTORY jest największą siecią centrów outletowych w Polsce, odwiedzaną każdego roku przez kilkanaście milionów klientów. Centrami zarządza NEINVER – lider tego segmentu rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugi operator w Europie.
Zobacz także: 16 umów w od maja. W centrach Gemini Park przybywa nowości!
O NEINVER
NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.