NEPI Rockcastle Poland wybrała dom mediowy Mastermind do digitalowej obsługi swoich centrów handlowych

Mastermind
Zakres współpracy obejmuje stworzenie strategii komunikacji cyfrowej dla 12 centrów handlowych, pozycjonowanie, kreowanie i produkcję digitalowych kampanii reklamowych oraz wsparcie transformacji cyfrowej spółki. Celem współpracy jest m.in. budowanie świadomości marek poszczególnych centrów handlowych oraz ich oferty na lokalnych rynkach, maksymalizacja konwersji pomiędzy kampaniami online/ offline, a także inne działania mające na celu rozwój platform komunikacji cyfrowej.

– W NEPI Rockcastle stawiamy na innowacyjne rozwiązania, które dzięki zwiększeniu komfortu i ułatwieniu procesów zakupowych konsumentów wpływają na wzrost ich lojalności wobec lokalnych centrów handlowych. Jednocześnie zależy nam na rozwoju cyfrowych narzędzi komunikacji z najemcami i zarządcami naszych obiektów – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR NEPI Rockcastle POLSKA. Propozycja, z jaką przyszedł do nas Mastermind jest angażująca i znakomicie wpisuje się w naszą strategię digitalizacji – dodaje Dominik Piwek.

– Mastermind może pochwalić się współpracą z bardzo różnorodnymi partnerami, co przekłada się na szerokie kompetencje oraz elastyczność w podejściu do wymagań Klienta. Bardzo się cieszymy, że NEPI Rockcastle Poland doceniło współpracę z nami przy wcześniejszych projektach i zaprosiło nas do przetargu. Stawiamy na innowacyjne podejście do działań digitalowych, co przekłada się na bardzo wysoką skuteczność realizowanych przez nas kampanii. Jestem przekonana, że również i w tym przypadku wspólnie odniesiemy sukces – mówi Agnieszka Tomczyk, Dyrektor Zarządzający Mastermind Media.

Zobacz także: HalfPrice w Atrium Copernicus

xxx

NEPI Rockcastle jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji. W polskim portfolio znajduje się 12 centrów handlowych. NEPI Rockcastle zakłada przemyślaną strategię rozwoju i kładzie nacisk na planowanie, jakość wykonania, zrównoważony rozwój oraz etykę pracy.

Niezależny dom mediowy Mastermind jest częścią Grupy AdNext. Funkcjonowanie w ekosystemie spółek marketingowych i technologicznych zapewnia jego klientom bezpośredni dostęp do szerokiego wachlarza unikalnych kompetencji

1 KOMENTARZ

Comments are closed.