NEPI Rockcastle rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Ratujemy Pszczoły. Razem”. W maju trzy centra handlowe sieci prowadzą akcję „Co w ulu bzyczy”, w ramach której dla najmłodszych klientów przygotowano książeczkę o pszczołach oraz kolekcję sympatycznych maskotek pszczelej rodziny. Kampania potrwa do 1 czerwca.
Szacuje się, że połowa spośród ok. 470 gatunków pszczół w Polsce jest zagrożona wyginięciem, tymczasem owady te są niezbędne do naszego przetrwania. Pszczoły odpowiedzialne są za zapylanie ¾ roślin, które służą człowiekowi za pożywanie. Bez nich nie będzie większości warzyw, owoców, a także oleju rzepakowego i wielu innych produktów żywnościowych. Ochrona zapylaczy to ważny temat dla NEPI Rockcastle, dlatego od 2019 r. porośnięty rozchodnikami dach Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz zielone otoczenie Galerii Tomaszów, a od 2020 r. także Galerii Wołomin, są bezpiecznym domem dla owadów, mających tak ogromne znaczenie dla bioróżnorodności lokalnej przyrody. Galeryjne pasieki mieszczą po 4-5 uli, a każdy z nich zasiedla rodzina licząca ok. 50 tysięcy łagodnych pszczół z gatunku Krainka. Wraz z początkiem czerwca br. miodna pasieka pojawi się również w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu.
– W naszych działaniach CSR stawiamy na aktywności, których celem jest ochrona lokalnego środowiska. Chcemy przypomnieć wszystkim, że można dbać o środowisko naturalne każdego dnia, poprzez codzienne zachowania. Wierzymy, że odpowiednia edukacja ekologiczna najmłodszych w długiej perspektywie zwiększy wrażliwość społeczeństwa na nasze naturalne otoczenie i jego ochronę. Każdy może włączyć się w tworzenie przyjaznej przestrzeni dla owadów zapylających – mówi Olga Wiernicka, Marketing Manager Focus Mall i Galerii Tomaszów.
Nowa odsłona pszczelej kampanii, pod hasłem „Co w ulu bzyczy”, to działania edukacyjne skierowane do najmłodszych gości galerii. Książeczka dla dzieci, zaprojektowana na potrzeby akcji, zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki – w formie edukacji przez zabawę. Królowa Karolinka, Głodny Włodek, Silny Piotruś, Wesoły Tomek (nazwani na cześć rodzimych centrów handlowych) i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą w mediach społecznościowych galerii. Na potrzeby kampanii powstał również dedykowany landing page – www.cowulubzyczy.pl – zawierający informacje o pasiekach prowadzonych w galeriach NEPI Rockcastle, działaniach spółki na rzecz ochrony owadów zapylających oraz szczegółach samej promocji.
Akcja „Co w ulu bzyczy” ma także charakter pro-sprzedażowy – klienci mogą zebrać kolekcję 7 pszczółek-maskotek robiąc zakupy i rejestrując paragony w Punkcie Obsługi Promocji i programie lojalnościowym centrów NEPI Rockcastle – SEZAM. Tym razem, poza bonusem w postaci punktów, klienci otrzymają także naklejki z pszczółkami, które wymienią na maskotki, gry karciane i breloczki. Akcja potrwa do 1 czerwca i zakończy się dodatkowym konkursem dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości.
Zobacz także: KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo