Nhood Polska rozwija nową usługę dla właścicieli nieruchomości

Nhood Polska

Nhood Polska rozszerza działalność agencyjną w zakresie komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Obecnie firma świadczy usługi agencyjne na rzecz kilkudziesięciu obiektów w całym kraju i planuje rozwój portfolio klientów. Zespołem oferującym szeroki zakres usług świadczonych na rzecz właścicieli obiektów kieruje Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.

Obecnie Nhood Polska oferuje usługi agencyjne na rzecz 28 obiektów handlowych należących do spółki Auchan o łącznej powierzchni handlowej ponad 47 tys. mkw. Są to centra handlowe zlokalizowane w 24 miastach na terenie całego kraju. Obiekty charakteryzuje dobra lokalizacja, szeroka strefa zasięgu, a także wysoka lojalność klientów. Zespół Nhood Polska z sukcesami obsługuje te centra handlowe w zakresie mandatu agencyjnego od 2019 roku.

Zespół ekspertów zarządzania nieruchomościami

Na czele zespołu specjalistów Nhood Polska dedykowanego do obsługi agencyjnej stoi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska. Anna Ratajczak ma wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Z firmą Nhood Polska, a wcześniej z Ceetrus Polska, związana jest od 2016 roku, gdy dołączyła do działu komercjalizacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w działach komercjalizacji takich firm, jak Klepierre, IKEA oraz MGS Retail Services.

– Nasz zespół tworzą specjaliści o bogatym doświadczeniu na rynku nieruchomości komercyjnych, dlatego możemy zapewnić naszym wymagającym klientom profesjonalne usługi, które odciążą ich w zakresie współpracy z najemcami prowadzącymi biznes w ich obiektach. Nasza oferta obejmuje opracowanie strategii wynajmu obiektu, pozyskiwanie nowych najemców, negocjacje umów najmu powierzchni handlowych, bieżącą obsługę najemców, jak również pilotaż techniczny – mówi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.

Bogate portfolio usług

Zadaniem zespołu Nhood odpowiedzialnego za obsługę agencyjną, oprócz wieloaspektowej współpracy z najemcami, jest wzbogacanie oferty centrów handlowych i wzmocnienie ich pozycji na rynku, co pozytywnie wpłynie na zainteresowanie nowych klientów i wzrost odwiedzalności.

Nhood Polska skonstruował swoją ofertę na zasadzie tzw. one stop shop – czyli wszystko z jednym miejscu i bez zbędnych procedur.

– Współpracując z właścicielem nieruchomości, szczegółowo analizujemy sytuację obiektu, następnie opracowujemy optymalną strategię tenant-mix i realizujemy jej założenia. Dokładamy starań, by w obsługiwanej lokalizacji, jeżeli istnieje tylko taka możliwość, oprócz dużego operatora spożywczego i uzupełniających jego ofertę lokali usługowych i lokalnych przedsiębiorców, w portfolio najemców znalazł się duży gracz, na przykład znana marka sieciowa, która wzmocni pozycję centrum handlowego na lokalnym rynku – wyjaśnia Anna Ratajczak.

Intensywny rozwój i otwarcie na nowych partnerów

Obecni partnerzy biznesowi doceniają wszechstronność usług oferowanych przez zespół agencyjny Nhood Polska i jego ofertę tzw. one stop shop, a także profesjonalne podejście i działania specjalistów Nhood.

– W ostatnich miesiącach zespół negocjuje umowę na obsługę agencyjną obiektu międzynarodowej sieci. Liczę, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się rezultatem naszych działań i nową marką w portfolio. Jednocześnie zapraszam do współpracy właścicieli nieruchomości komercyjnych, niezależnie od ich powierzchni czy pozycji na rynku. Dla każdego jesteśmy w stanie przygotować sprofilowaną ofertę – mówi Anna Ratajczak.

Zobacz także: Regiony zmniejszają dystans do Warszawy

O Nhood Polska:

Nhood Polska (Nhood Services Polska sp. z o.o.) zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi Ceetrus Polska oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 47 tys. mkw. w 28 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura. Więcej informacji na www.nhood.pl oraz www.linkedin.com/company/nhoodpolska.

O Ceetrus Polska:

Ceetrus Polska (Ceetrus Properties Polska sp. z o.o.) jest właścicielem 24 obiektów, w tym 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 230 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku. Więcej informacji na www.ceetrus.pl, www.landbankceetrus.pl oraz w serwisie LinkedIn www.linkedin.com/company/ceetrus-polska.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.