Nowe drzewa owocowe i hotele dla owadów w Parku Tysiąclecia. Druga zielona akcja Wrocław Fashion Outlet zakończona

Wrocław Fashion Outlet

W nowodworskim Parku Tysiąclecia z inicjatywy Wrocław Fashion Outlet zasadzono 10 czereśni ptasich i postawiono 9 domków dla owadów. Jest to efekt akcji „Razem dla Parku Tysiąclecia” organizowanej wspólnie z Zarządem Zieleni Miejskiej, w której wzięli udział członkowie programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club. To drugi projekt angażujący klientów centrum na rzecz poprawy bioróżnorodności zielonych obszarów Wrocławia.

We wrześniu 2020 roku w ramach zakupów w programie lojalnościowym udało się zgromadzić środki na zakup 6000 sadzonek: klonów, lip, wiązów i dębów, które zasiliły rozbudowę lasu Osobowickiego. Z kolei we wrześniu 2021 roku Wrocław Fashion Outlet przekazywało 5 złotych za każdy zakup na ufundowanie nasadzenia nowych drzew – czereśni ptasich – oraz budowę hoteli dla owadów w Parku Tysiąclecia. Drzewa obecnie mają 5-6 lat i uzupełniają tworzoną w parku aleję czereśniową. Wiosną kwitnące czereśnie umilą spacery okolicznych mieszkańców, a gdy latem zaowocują – będą stanowić pożywienie dla ptaków oraz zwierząt rezydujących w części leśnej. Hotele zostały umieszczone w 9 sekcjach Parku Tysiąclecia, z których każdy symbolizuje inny wiek z historii Wrocławia (od XI do XX wieku).

Według raportu Zarządu Zieleni Miejskiej i Departamentu Zrównoważonego Rozwoju Urzędu Miejskiego Wrocławia w 2020 roku posadzono 2839 drzew. Wynik ten wpisuje się w trend 3000. nasadzeń drzew rok do roku. Jednocześnie wiele drzew jest wycinanych. We Wrocław Fashion Outlet nie skupiamy się jednak na ocenie statystyk, ale działaniu. Już po raz drugi udało nam się wzbogacić zielone obszary Wrocławia – mówi Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet. – Jesteśmy przekonani, że w ten sposób nie tylko dbamy o miejsca rekreacji czy ochronę różnorodnych gatunków drzew, owadów i ptaków, ale przyczyniamy się również do integracji lokalnej społeczności. Jeśli nasze działania przełożą się także na wzrost świadomości ekologicznej i większe zaangażowanie w ochronę planety przez naszych klientów, będzie to kolejny sukces. Tymczasem w oczekiwaniu na kolejny projekt Wrocław Fashion Outlet zachęcamy Wrocławian do dbania o stare drzewa, zielone podwórka, ogrody działkowe w swojej najbliższej okolicy.

Więcej informacji na temat projektu „Razem dla Parku Tysiąclecia” oraz reportaż fotograficzny można zobaczyć na stronie: www.wroclawfashionoutlet.com

Zobacz także: Gemini Park Tychy z amerykańską marką

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.