Nowe kompetencje w dziale biurowym Colliers

Colliers International, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozwija zespół doradztwa w zakresie biur. Do działu Powierzchni Biurowych  dołączyło w ostatnim czasie 7 nowych osób: Kamila Barabasz, Joanna Kozarzewska, Michał Proński, Maciej Plichta, Thomas Jodar, Hubert Filipczak i Marcin Łachmański. Ich bogate doświadczenie, także spoza obszaru nieruchomości będzie stanowiło dodatkową wartość dla klientów firmy. Nowe osoby wnoszą doświadczenie w zakresie m.in. nowych technologii, powierzchni flex, mediów, rekrutacji, zarządzania, pracy w projektach multikulturowych i multidyscyplinarnych.  

Do Działu Powierzchni Biurowych Colliers International dołączyli:

Michał Proński

Michał objął stanowisko associate director w zespole Reprezentacji Najemcy i jest odpowiedzialny za doradztwo transakcyjne, obsługę klientów korporacyjnych oraz business development. Jego bogate, ponad 20-letnie doświadczenie, w dużej mierze zdobyte za granicą, obejmujące zarządzanie projektami i transakcjami zarówno po stronie wynajmujących, jak i najemców, pozwoliło mu zdobyć szerokie kompetencje i nabrać przekrojowej perspektywy na sektor nieruchomości komercyjnych. Praca na wielu rynkach zagranicznych, zróżnicowanych nie tylko pod względem standardów, ale również kulturowo sprawiła, że Michał rozwinął umiejętność nieszablonowego myślenia, efektywnej komunikacji i podejmowania decyzji w warunkach niepewności.

Kamila Barabasz

Jako senior associate Kamila specjalizuje się w doradztwie w zakresie procesów biznesowych (business process advisory). Poza reprezentowaniem najemców, odpowiada za wsparcie klientów w procesie zarządzania zmianą oraz relokacji. Doświadczenie, które zdobyła w sektorze mediów, m.in. przy kierowaniu kompleksowym projektem budowy siedziby i stacji nadawczej dla jednej ze spółek mediowych, procesem przeprowadzki oraz negocjowaniem kontraktów z zakresu wynajmu powierzchni biurowych dla wielu organizacji sprawia, że dysponuje szerokimi kompetencjami w zakresie realizacji celów strategicznych firm oraz budowania ich wartości i pozycji na rynku.

Maciej Plichta

Maciej wzmocnił zespół Colliers jako manager ds. nowych technologii. Na swoim stanowisku zajmuje się analizą potrzeb organizacji z różnych sektorów w zakresie nowych technologii oraz wdrażaniem konkretnych rozwiązań. Współpracuje ze startupami, funduszami inwestującymi w nowe technologie oraz dużymi dostawcami technologicznymi, wyszukując narzędzia i rozwiązania usprawniające funkcjonowanie poszczególnych organizacji jak np. aplikacja do zarządzania biurem Office App. Maciej może pochwalić się bogatym, ponad 10-letnim doświadczeniem w łączeniu świata technologii z branżą nieruchomości i szeroką wiedzą na temat startupów i innowacyjnych projektów z całego świata.

Thomas Jodar

Thomas dołączył do zespołu Reprezentacji Najemcy, obejmując stanowisko senior associate. Jego bogate doświadczenie w segmencie powierzchni flex, poparte współpracą z globalnym gigantem segmentu cowrokingowego, pozwala Thomasowi niezwykle skutecznie wspierać klientów Colliers w rozwijaniu elastyczności ich organizacji, stanowiącej coraz istotniejszy element strategii biznesowej firm. Kompleksowa wiedza na temat tworzenia i rozwijania biznesów: od budowania strategii rynkowej, przez sprzedaż i budżet, po rekrutację, zarządzenie zespołami, przywództwo i marketing są niewątpliwym atutem w doradztwie i koordynacji procesu wynajmu powierzchni. Jako propagator wprowadzania nowych technologii do sektora nieruchomości Thomas odpowiada za rozwój i implementację Colliers Mobility Pass – pierwszej w Polsce platformy do rezerwowania przestrzeni w ponad 5000 coworkach na całym świecie.

Hubert Filipczak

Hubert objął stanowisko senior associate w pionie Reprezentacji Najemców i jego działania skupiają się wokół doradztwa oraz koordynacji procesów transakcyjnych dla najemców biurowych. Doświadczenie Huberta w pracy dla jednego z największych operatorów powierzchni flex w regionie CEE pozwala lepiej rozumieć dążenia firm do coraz większej elastyczności oraz pomaga w zaproponowaniu im odpowiednich rozwiązań w tym zakresie. Wielowymiarowe spojrzenie Huberta na wykorzystanie powierzchni biurowej oraz znajomość najnowszych trendów na rynku nieruchomości stanowi duże wsparcie dla klientów, w szczególności pod kątem wykorzystania powierzchni biurowej jako elementu skutecznej polityki employer brandingowej.

Marcin Łachmański

Marcin dołączył do zespołu Reprezentacji Najemców jako associate. Dzięki doskonałej i dogłębnej znajomości warszawskiego rynku powierzchni biurowych stanowi wsparcie dla klientów w wyszukiwaniu lokalizacji najlepiej odpowiadających obecnym i przyszłym potrzebom firm. Atutem Marcina jest rozbudowana sieć kontaktów biznesowych, zarówno po stronie najemców, jak i wynajmujących i nastawienie na budowane długofalowych relacji.

Joanna Kozarzewska

Joanna objęła stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami w Dziale Powierzchni Biurowych. Odpowiada za rozwijanie relacji biznesowych oraz dba o rozwój i doskonalenie świadczonych usług, pozyskiwanie nowych klientów, a także wspieranie procesów przetargowych. Dzięki aktywnemu członkostwu w wielu organizacjach, takich jak Women in Real Estate in Poland, a także bogatemu doświadczeniu rekrutacyjnemu i managerskiemu może pochwalić się rozbudowaną siecią kontaktów biznesowych z różnych branż, co stanowi niecenioną pomoc w zrozumieniu potrzeb klientów oraz procesów biznesowych zachodzących w ich organizacjach, co z kolei przekłada się oferowanie usług dopasowanych do realnego zapotrzebowania firm.

– Ostatnie miesiące były dla wielu firm pełne wyzwań. Tym bardziej w tym trudnym czasie chcemy być jak największym wsparciem dla naszych klientów. Wzmocnienie naszego zespołu o kolejnych, znakomitych fachowców stanowi dużą wartość dodaną dla organizacji, z którymi współpracujemy. Stawiamy na różnorodne kompetencje, nie tylko związane z rynkiem nieruchomości, bo to daje nam możliwość spojrzenia na problemy naszych klientów z nowej, szerszej perspektywy i zaproponowania im nowatorskich, nieszablonowych rozwiązań, które będą odpowiedzią nie tylko na bieżące potrzeby naszych klientów, ale także, a może przede wszystkim, pomogą im szybciej reagować na nieprzewidziane sytuacje w przyszłości – mówi Paweł Skałba, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Biurowych w Colliers International.

Zobacz także: Resi LAB, czyli sektor najmu instytucjonalnego pod lupą

— Koniec —

O Colliers International
Colliers International (NASDAQ, TSX: CIGI) jest wiodącą firmą oferującą szeroki wachlarz usług najwyższej jakości na rynku nieruchomości oraz zarządzanie inwestycyjne. Działając w 68 krajach, ponad 15 000 specjalistów współpracuje w celu maksymalizacji wartości nieruchomości dla najemców, właścicieli i inwestorów. Przez ponad 25 lat nasz doświadczony zespół liderów, posiadający blisko 40% udziałów firmy, zapewnił naszym akcjonariuszom roczny zwrot z inwestycji w wysokości prawie 20%. Przychody firmy w 2019 roku osiągnęły poziom $3,0 mld ($3,5 mld włączając spółki stowarzyszone). Firma zarządza aktywami o wartości $33 mld. Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób przyspieszamy sukces naszych klientów na corporate.colliers.com, lub śledź nas na Twitterze @Colliers i LinkedInie.

Colliers International w Polsce działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi, w których łącznie zatrudnia około 300 specjalistów. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards. Wśród otrzymanych przez Colliers wyróżnień znajdują się m.in.: nagroda Outsourcing Star przyznawana firmom nieruchomościowych najprężniej działających w sektorze outsourcingu oraz Gazele Biznesu wręczane najdynamiczniej rozwijającym się firmom w Polsce. Więcej o Colliers International w Polsce na Colliers.pl oraz na naszych kanałach LinkedIn, Instagram, YouTube oraz Facebook.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.