Otwarcie salonu Marc O’Polo w Designer Outlet Gdańsk

Marc O’Polo

Marc O’Polo jest kolejnym salonem z modą premium, który postawił na sprzedaż w centrach Designer Outlet. Nowy sklep marki został otwarty w Designer Outlet Gdańsk. Na 265 mkw., klienci znajdą wysokiej jakości, przyjazne środowisku propozycje modowe ze Szwecji.

Nowy salon Marc O’Polo to uzupełnienie casualowej oferty premium w Designer Outlet Gdańsk, a zarazem kolejne ciekawe otwarcie w ostatnim czasie. – Szeroki wybór odzieży, dodatków i akcesoriów marki o skandynawskim rodowodzie i w doskonałej jakości z pewnością zadowoli klientów odwiedzających centrum. Zwłaszcza, że cały asortyment Marc O’Polo dostępny jest w cenach obniżonych o 30-70% w stosunku do cen regularnych – mówi Katarzyna Czapran Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk i dodaje – klienci stale poszukują nowych bodźców zakupowych, nowych propozycji w tym również znanych i lubianych marek z wyższej półki cenowej. Uzupełniając ofertę centrum, staramy się wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom i urozmaicać portfolio o pożądane salony.  

Od założenia Marc O’Polo w latach 60., kiedy w modzie królowały sztuczne tkaniny non-iron, marka stawiała na komfort, naturalność i troskę o otaczające ją środowisko. I tak jest do dziś, ponad 60 procent artykułów produkowanych przez Marc O’Polo wytwarzanych jest według zasad zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu propozycje ze Szwecji szybko zdobyły uznanie nie tylko w Europie, ale również za oceanem. Mottem założycieli jest hasło: „Podążaj za naturą”, dlatego klienci nowego salonu w Designer Outlet Gdańsk znajdą w nim propozycje wysokiej jakości naturalnych materiałów, najmodniejszą, stonowaną kolorystykę ostatnich sezonów i dbałość o szczegóły każdej kolekcji.

Zobacz także: Święta i Emocje – rodzinne święta w Westfield Arkadia

***
Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet oferujące ponad 100 marek, takich jak między innymi Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, czy Benetton, w cenach 30-70% niższych niż w regularnych centrach handlowych. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw, bezpłatny parking na ponad 1000 aut i architektura stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24 metrową latarnią morską.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.