Pierwszy w Polsce salon wielkiego projektanta Karla Lagerfelda otworzył się w Galerii Mokotów. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków – to wszystko na 110 metrach kwadratowych ekskluzywnej przestrzeni, w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie. To kolejna marka premium, która zdecydowała, że swój jedyny, flagowy salon w Polsce otworzy właśnie w Galerii Mokotów.
KARL LAGERFELD jest synonimem współczesnego paryskiego stylu z nutą rockowego szyku. Ta ikoniczna marka na każdym kroku celebruje potężne dziedzictwo swojego legendarnego założyciela, a w swoim DNA ma pasję, intuicję i niewyczerpaną kreatywność.
Nowy salon otworzyła kolekcja jesień-zima 2021, która czerpie inspirację z pasji Karla do architektury i stylu Art Deco. Kolekcja łączy elementy Style Moderne z charakterystycznym dla projektanta rockowym szykiem oraz wysokiej klasy nadrukami monogramów. Całość zawarta jest w ponadczasowych ubraniach łączących przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W tym sezonie pojawia się także nowy House-monogram, będący pomysłową aranżacją inicjałów zmarłego projektanta, który znaleźć można na dżinsach, dzianinach, odzieży sportowej, a także na odzieży wierzchniej, akcesoriach i elementach stylu życia.
— Bardzo nas cieszy, że kolejna renomowana maka wybrała Galerię Mokotów na miejsce swojego debiutu rynkowego w Polsce, będąc kolejnym wzmocnieniem uniklanej oferty dostępnej w naszym centrum handlowym. To także dowód na to, że wśród silnych marek nie słabnie zapotrzebowanie na dobre lokalizacje dla sprzedaży stacjonarnej, gdzie mają najlepszy kontakt z klientem. — mówi Grzegorz Grajkowski, Dyrektor Operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.
Wyrafinowany wystrój wnętrza salonu o powierzchni 110 metrów kwadratowych inspirowany jest biurem i domem Karla Lagerfelda. Zastosowano w nim luksusowe akcenty z marmuru, chromu i mosiądzu, ściany zdobią oprawione szkice prac projektanta. Wewnątrz znajdują się także wykonane na zamówienie fotele z czerwonego aksamitu, inspirowane zabytkowymi meblami i tradycyjną francuską architekturą z paryskiej posiadłości słynnego projektanta.
Otwierając salon Karla Lagerfelda Galeria Mokotów, wzmocniła ofertę marek luksusowych oraz premium w swoim portfolio, stając się tym samym jedynym miejscem w Polsce z tak szerokim asortymentem w tych segmentach.
Zobacz także: Największy w Polsce salon Adidas w Designer Outlet Warszawa
* * *
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.