Site icon Real Estate Talks

Przedświąteczne zmiany w krakowskiej Galerii Bronowice

W ostatni miesiąc roku Galeria Bronowice wchodzi bogatsza o nową ofertę. 27 listopada swoją działalność w obiekcie zainicjował pop-up store Tchibo. Również niedawno, po remodelingu, otwarty został salon Monnari, pojawił się drugi salon Homla oraz czasowe stoiska świąteczne. Ich propozycja, w połączeniu z klimatem zimowych dekoracji, sprzyja kompletowaniu prezentów dla najbliższych oraz ozdabianiu domów. Dodatkową zachętą do odwiedzin jest akcja prosale, zorganizowana z okazji 8 urodzin Galerii.

Pop-up Store Tchibo, który pojawił się w Galerii Bronowice, łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu. W ponad 160-metrowym punkcie, zlokalizowanym na poziomie 0, znajduje się również bar kawowy – miejsce, w którym klienci mogą spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy.

W ostatnim czasie działalność po remodelingu wznowił salon Monnari w Galerii Bronowice. Teraz zajmuje powierzchnię ponad 254 m kw. Odświeżone i powiększone wnętrze, w przestrzeniach którego wyeksponowano najnowsze kolekcje, znajduje się na poziomie +1 obiektu.

Także branża wyposażenia wnętrz, dzięki otwarciu drugiego salonu Homla, zyskała kolejne 420 m kw. W zlokalizowanym na poziomie 0 lokalu można znaleźć unikatowe dodatki, które ożywią dom i nadadzą mu wyjątkowego charakteru. Dodatkowo, z okazji otwarcia, dla klientów przygotowano specjalną promocję: -20% na wszystko.

Świątecznego klimatu Galerii Bronowice nadają specjalnie stoiska na poziomie 0 – nie tylko przyciągają one wzrok, ale też zaciekawiają zapachem, jak na przykład to z wyjątkowymi dekoracjami z pachnącego suszu oferowane przez Cuda Wianki Design. Oryginalnymi stroikami, które powstały w Małopolsce, można udekorować wejściowe drzwi lub wigilijny stół. Na zabieganych czekają bogato zdobione choinki, gotowe, by wstawić je do salonu. Drzewka oferowane przez firmę Grześ dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kolorach, dzięki czemu każdy znajdzie takie, które wpasuje się do wystroju. Na specjalnym stoisku można również zapakować prezenty w świąteczne opakowania, a od hostess w „anielskich” strojach – nabyć świąteczne opłatki.

Wśród sezonowych wysp znaleźć można także fantazyjne skarpetki marki Mozz ze świątecznymi motywami (i nie tylko!), które spodobają się zarówno tacie, młodszej siostrze jak i ukochanemu dziadkowi. Podczas poszukiwań warto też zwrócić uwagę na stoisko BohoBox, oferujące niepowtarzalne upominki złożone z produktów vege, handmade, od lokalnych dostawców. Z kolei na wyspie handlowej zlokalizowanej nieopodal wejścia do Auchan pojawiły się świeże sery góralskie wyrabiane na Podhalu, dzięki czemu zachowują oryginalny i tradycyjny smak.

Wszelkie zmiany w Galerii Bronowice dedykowane są naszym klientom. Zależy nam, by ciągle poszerzać ofertę i dostosowywać ją do dynamicznej sytuacji na rynku. Stoiska przygotowane z okazji zbliżających się Świąt to również doskonała okazja, by w jednym miejscu, komfortowo i z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, kupić upominki dla najbliższych i udekorować dom. Dodatkową zachętą jest nasz urodzinowy konkurs, w którym doceniamy kreatywność i dobry humor, a klientów nagradzamy nie tylko kartami podarunkowymi, ale też zestawami wyjątkowych gadżetów mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Przypominamy, że Galeria Bronowice, zgodnie z claimem „Miejsce na twój czas”, jest przyjazna każdemu z klientów, także tym, dla których świąteczny gwar jest przeszkodą w robieniu zakupów. We wtorki między godziną 15:00 a 17:00 obowiązują tu „Godziny Ciszy”, podobnie jak w Auchan. Poza wyłączeniem muzyki, wprowadzono przyciemnione oświetlenie oraz wygaszono ekrany reklamowe. Akcja dedykowana jest osobom dorosłym i dzieciom ze spektrum autyzmu.

Zobacz także: Dom Mody Klif poszerza ofertę najemców

********************************************

Galeria Bronowice, „Miejsce na Twój Czas”, to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. m2. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością. W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkty Obsługi Mieszkańców, punkty Coworking, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park. Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2 400 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, stanowiska naprawy rowerów, a także paczkomat.

Inwestorem jest NHOOD Polska.

Exit mobile version