Site icon Real Estate Talks

Słodkości od Karpicko w Focus Mall

Tradycyjne i awangardowe wypieki, artystyczne torty okolicznościowe oraz lody rzemieślnicze to tylko niewielka część asortymentu Cukierni Karpicko, otwartej 14 maja br. w Focus Mall w Zielonej Górze.

Lokal Karpicko w Focus Mall łączy funkcjonalności cukierni oraz kawiarni. Wnętrze o powierzchni 125,5 m2 zostało zaaranżowane w jasnym, minimalistycznym stylu – poza witrynami prezentującymi apetyczny asortyment cukierni, znajdują się tu także stoliki dla gości, a w sezonie letnim będzie funkcjonować kawiarniany ogródek. Na odwiedzających czeka m.in. bogaty wybór ciast oraz tart pieczonych według tradycyjnych i autorskich przepisów, klasyczne rogale świętomarcińskie, delikatne makaroniki i desery, czy ręcznie robione tabliczki czekolady. Wiele elementów oferty jest odpowiedzią na smaki i oczekiwania klientów – w menu znajdują się także propozycje bez cukru, bez laktozy, wegańskie czy bezglutenowe.

Wkładamy mnóstwo serca w produkcję naszych naturalnych wypieków. Dzięki obserwacji trendów cukierniczych stale doskonalimy i poszerzamy ofertę, by jak najlepiej trafiała w różnorodne gusta naszych klientów. Otwierając się na ich opinie, zyskujemy najlepszych doradców i ambasadorów – mówi Mariusz Raczkowiak, manager cukierni. – Focus Mall to znakomite miejsce do rozwoju biznesu, przyciągające miłośników wysokojakościowych produktów – wierzymy, że podzielą oni naszą pasję do naturalnych słodkości – dodaje.

Poza wypiekami oferowanymi na miejscu, cukiernia Karpicko tworzy także spersonalizowane torty oraz drobne słodkości na imprezy okolicznościowe, w formie tzw. słodkich stołów czy upominków dla gości – zgodnie z dewizą, że wyjątkowe uroczystości, takie jak wesela, urodziny czy jubileusze, wymagają szczególnej oprawy.

Karpicko to firma znana i lubiana przez mieszkańców Zielonej Góry, z wieloletnim doświadczeniem i unikatową ofertą. Torty z tej cukierni niejednokrotnie uświetniały także imprezy organizowane przez Focus Mall – cieszymy się z możliwości bliższej współpracy – mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall. – Klienci świadomi znaczenia jakości kupowanych produktów i ceniący oryginalne smaki z pewnością staną się stałymi gośćmi Cukierni Karpicko – zapewnia Marta Radziwoń.

Umowa z centrum została zawarta na 5 lat. W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych oraz strefę foodcourt. Docelowa całkowita powierzchnia GLA wyniesie 44 tys. m2, a strefa parkingowa pomieści ponad 1400 samochodów. Proces komercjalizacji nowej przestrzeni dobiega końca, jednak dostępne są jeszcze wybrane lokale. Informacje dotyczące najmu udzielane są pod numerem +22 419 90 00 lub mailowo: focuszg@apsysgroup.pl.

Zobacz także: Zwierzaki mile widziane w centrach handlowych EPP

O obiekcie: Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

 

Exit mobile version