Westfield Arkadia zaplanowało cykl świątecznych wydarzeń, podczas których zaprasza do wspólnego spędzania czasu w specjalnie przygotowanej świątecznej strefie „Święta i Emocje”. Klienci mogą odwiedzić strefy fotograficzne, wziąć udział w warsztatach, konkursach oraz koncertach.
Tegorocznymi hasłami akcji świątecznej są #Życzliwość #Wdzięczność #Miłość, które przypominają, jak ważna jest troska o najbliższych, zwłaszcza w zabieganym okresie przedświątecznym. Westfield Arkadia chce wskazać na wartość podtrzymywania bliskich więzi, zarówno offline, jak i online. Aby ponieść dalej to wartościowe przesłanie, centrum handlowe przygotowało specjalny, świąteczny samochód, który przypomina mieszkańcom Warszawy o tych hasłach oraz zachęca do włączenia się w wydarzenia świąteczne.
— Westfield Arkadia chce włączać się w życie okolicznych mieszkańców, proponując im serię wydarzeń, które pozwolą im aktywnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Chcemy pokazać, że przedświąteczny czas przygotowań może być również okazją do zatrzymania się i skupieniu skupienia na relacjach z najbliższymi. Przygotowujemy ofertę tak, aby nasze centrum handlowe było atrakcyjnym miejscem spotkania i wspólnego spędzania czasu z tymi, którzy są nam najbliżsi – powiedział Sławomir Kuliński, rzecznik prasowy Westfield Arkadia.
Przedświąteczne atrakcje dla całej rodziny
Wydarzenia odbędą się 6 i 11 grudnia w strefie „Święta i emocje”. W świątecznej strefie na odwiedzających czeka ekspozycja Instazones, ze strefami: #DrzewoŻyczeń, #Miłość i #Wdzięczność, gdzie klienci będą mogli znaleźli odpowiedź, w jaki sposób można okazać miłość, wdzięczność i troskę najbliższym osobom.
Już w poniedziałek 6 grudnia, w Mikołajki odbędzie się spotkanie ze św. Mikołajem oraz warsztaty makramowe, podczas których będzie można wykonać wyplatane bombki, które mogą być oryginalną ozdobą świąteczną lub być świetnym, własnoręcznie przygotowanym prezentem. Wydarzenie uświetni również koncert Olgi Prusik Band.
Natomiast w kolejną sobotę, 11 grudnia, odbędą się warsztaty, na których będzie można wykonać własne instrumenty w duchu zero waste oraz posłuchać koncertu zespołu Mamy Śpiewamy. Będą mogli również odebrać świąteczny piernik biorąc udział w akcji „Piernik za zakupy”.
Wszystkie aktywacje świąteczne prowadzone są w reżimie sanitarnym. W przypadku zmiany obostrzeń dot. COVID-19 organizator zastrzega sobie prawo do zmiany planu wydarzenia.
O Westfield Arkadia
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.
Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.
Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.
Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.
Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.
Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.
[…] Zobacz także: Święta i Emocje – rodzinne święta w Westfield Arkadia […]