Największa akcja rabatowa we Wrocławiu, warsztaty z szycia i personalizacji ubrań, spotkania ze stylistami i prezenty za zakupy, a wszystko w duchu pozytywnych emocji, zabawy modą i najgorętszych trendów. Tak w dniach 21-26 września będzie przebiegać Szaleństwo Zakupów, organizowane przez Wroclavię oraz magazyny modowe Elle, Elle Man i Glamour.
Wyjątkowa strefa mody (21 – 26 września)
Szaleństwo Zakupów to unikatowe wydarzenie, przygotowane przez Wroclavię razem z magazynami modowym – Elle, Glamour i Elle Man. To jedyny taki projekt we Wrocławiu. Dzięki niecodziennym atrakcjom będzie prawdziwym świętem dla miłośników mody i wielbicieli zakupów. W jego ramach będzie można skorzystać z porad stylistów, poznać jesienne trendy, wziąć udział w ciekawych warsztatach i odwiedzić szaloną strefę fotograficzną. Ta ostatnia została przygotowana specjalnie dla fanów designu i Instagrama. Odwiedzający Wroclavię będą mogli odwiedzić m.in. garderobę „do góry nogami” i inne ciekawe instalacje 3D, robiąc sobie na ich tle wyjątkowe zdjęcia.
Warsztaty DYI i szycie z mentorkami Burda Style (22 – 26 września)
W ramach atrakcji od 22 do 26 września, będzie można wziąć również udział w warsztatach kreatywnych DYI. W programie m.in. tworzenie „żywych” obrazów z wykorzystaniem różnych gatunków roślin, a także warsztaty zdobienia tkanin metodą sitodruku i za pomocą folii termo. Dzięki zaprezentowanym trikom, uczestnicy nauczą się, jak nadać swoim ubraniom drugie życie. Kolejne warsztaty w duchu less waste poprowadzą mentorki magazynu Burda. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak w prosty sposób odnowić ubrania i nadać im zupełnie nowy wygląd, jak uszyć ekologiczne woreczki na warzywa, owoce czy pieczywo.
Udział we wszystkich warsztatach jest bezpłatny. Aby wziąć w nich udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na elle.pl i glamour.pl, okazać Kartę Stałego Klienta Wroclavii. Zapisy na warsztaty możliwe są na miejscu, jak i z wyprzedzeniem. Szczegóły na stronie wroclavia.pl.
Zwieńczeniem modowych atrakcji, będzie ogólnopolska akcja rabatowa Szaleństwo Zakupów organizowana przez magazyny Elle, Glamour i Elle Man, która potrwa od czwartku do soboty. W jej ramach klienci będą mogli skorzystać ze zniżek przygotowanych przez ponad 60 sklepów Wroclavii. Co ważne, znajdziemy wśród nich rabaty wielu marek, które dołączyły do akcji tylko we Wroclavii (z oferowanych przez nie rabatów nie będzie można skorzystać online czy w innych lokalizacjach tych marek we Wrocławiu).
Dodatkowo, w ramach finału Szaleństwa Zakupów, w sobotę, klienci będą mieli szansę otrzymać jeden z 300 specjalnie wyselekcjonowanych prezentów. Aby otrzymać upominek, wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł w przynajmniej 3 różnych sklepach biorących udział w akcji (w tym w co najmniej 2 zlokalizowanych we Wroclavii), okazać jeden z magazynów i odebrać prezent.
Jestem przekonana, że przez najbliższy tydzień Wroclavia będzie najmodniejszym miejscem we Wrocławiu – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii – Szaleństwo Zakupów to okazja, aby przygotować się na nadejście jesieni, uzupełnić szafę o ponadczasowe klasyki czy hity sezonu, korzystając przy tym ze specjalnie obniżonych cen, mimo, że do sezonu wyprzedaży jeszcze daleko. Warto też wziąć udział w warsztatach kreatywnych, i kto wie, może odkryć w sobie nową pasję?
Strefa Szaleństwa Zakupów zlokalizowana jest na poziomie 0 Wroclavii. Szczegółowy harmonogram atrakcji dostępny: na szalenstwozakupow.pl i wroclavia.pl.
Informacje o Wroclavii
Wroclavia to wyjątkowe lajfstajlowe centrum handlowe, które wniosło na wrocławski rynek nowy standard usług, innowacyjną architekturę i przyjemną, ożywioną atmosferę, oferując w samym centrum Wrocławia niezwykłe doświadczenia zakupowe i rozrywkę na najwyższym poziomie.
Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 65,0 mld euro na dzień 30 czerwca 2019 r., z czego 86% to obiekty handlowe, 7% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 92 centrów handlowych, w tym 55 sztandarowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra Unibail-Rodamco-Westfield odwiedza rocznie 1,2 mld osób. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.
Dzięki wsparciu 3700 profesjonalistów oraz swojej wybitnej reputacji i know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy. Obok istniejących aktywów Unibail-Rodamco-Westfield realizuje także warte 10,3 mld euro projekty deweloperskie.
Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, który stawia sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska i przyczyniających się do rozwoju przyjaźniejszych miast.
Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez instrument CDI. Grupa otrzymała rating A od agencji Standard & Poor’s oraz A2 od agencji Moody’s.
Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com