W sobotę kolejna marka premium powitała klientów w nowej części Designer Outlet Warszawa. Pierwszy i jedyny salon w formacie outletowym w Polsce otworzyła znana hiszpańska marka biżuteryjna Tous.
Tous to sto lat tradycji zegarmistrzowskiej i jubilerskiej. Powstał w 1920 roku w niewielkiej pracowni w Manresie – małym katalońskim miasteczku. Ale słynny symbol misia, który rozsławił projekty marki znany jest dopiero od lat 80., i od tego czasu podbija serca wielbicielek biżuterii i pięknych akcesoriów. Dzieje się tak, ponieważ uroczy miś budzi skojarzenia z ciepłymi wspomnieniami z dzieciństwa i przypomina o najszczęśliwszych chwilach. Tous to też niepowtarzalne pachnące opakowania z dzwoneczkiem, które same w sobie sprawiają radość obdarowywanej osobie.
W wyjątkowej ofercie cenowej, zawsze tańszej o minimum 30 proc. od cen regularnych, klienci znajdą niepowtarzalną biżuterię, dodatki oraz akcesoria tej kultowej hiszpańskiej marki.
Salon jest zlokalizowany w sąsiedztwie Lacoste, zajmuje lokal o powierzchni 68 m2 i jest kolejną z zapowiadanych premier w nowo powstałej części handlowej centrum.
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.
Zobacz także: Pierwszy w Bełchatowie Dealz ruszył w Galerii Olimpia