Do grona klientów agencji Triple PR dołączył projekt Top Woman in Real Estate, w ramach którego realizowany jest między innymi prestiżowy konkurs, który od 5-ciu lat wyłania i nagradza kobiety z, bardzo męskich do niedawna, branż nieruchomości i budownictwa oraz pokrewnych. W skład projektu wchodzi także ekskluzywny program mentoringowy dedykowany ambitnym, młodym kobietom działającym na rynku nieruchomości.
W ramach współpracy agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną konkursu oraz Gali Top Woman in Real Estate, Programu Mentoringowego i spotkań inspiracyjnych, a także za działania z zakresu Media Relations, adresowane do mediów nieruchomościowych i biznesowych. Agencja zadba również o działania z zakresu PR osobistego.
Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Magdalena Dymek, PR Manager oraz Tomasz Puszczyk, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner.
– Wybraliśmy Triple PR doceniając doświadczenie w pracy dla klientów z sektora real estate, ale również umiejętność szerszego spojrzenia na komunikację. Doceniamy również client service agencji, jej proaktywne podejście i zaangażowanie – mówi Krystyna Swojak, Managing Director, Top Woman.
Top Woman in Real Estate to projekt, który powstał z potrzeby docenienia i pokazania światu roli kobiet, które prowadzą ważne i przełomowe projekty w branży nieruchomości i budownictwa. Jako pierwszy powstał konkurs i gala, podczas której nagradzamy najważniejsze panie działające w nieruchomościach komercyjnych. Kolejnym etapem był program mentoringowy, którego celem jest łączenie doświadczenia z świeżym spojrzeniem na biznes. Działamy po to, aby Panie ma wysokich stanowiskach poznawały się ze sobą, wymieniały doświadczeniami, wspierały wiedzą młodsze koleżanki – tłumaczy Krystyna Swojak. Celem programu jest dodawać skrzydeł, wyposażać w narzędzia i wspierać mentorsko kobiety obdarzone wiedzą i talentem, na rzecz realizacji ich marzeń zawodowych i osobistych.
Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są tak zaprojektowane tak, wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada również w swoim portfolio warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Cushman & Wakefield Polska, Hebe, Skoda Polska, Grupa Reesco, Forbis Group, Kompania Domowa – deweloper i inwestor, ILF Consulting Engineers Polska, Leroy Merlin, Polskie Fabryki Porcelany, Tchibo, Tavex czy Xsolla.
[…] Triple PR dla Top Woman in Real Estate […]