Hotele Reymont w Łodzi, Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie będą funkcjonowały pod szyldem marki Best Western. Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję, podpisali list intencyjny na wprowadzenie trzech hoteli wchodzących w skład Grupy Kapitałowej PHH do sieci Best Western Hotels & Resorts. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki.
– Po raz kolejny pokazaliśmy, że pomimo kryzysu związanego z pandemią koronawirusa Polski Holding Hotelowy nieprzerwanie inwestuje w dalszy rozwój swoich obiektów, zgodnie z założeniami biznes planu. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western doskonale pasuje do hoteli Reymont w Łodzi, Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie. Jestem przekonany, że globalna marka Best Western wzmocni pozycję wszystkich trzech obiektów na lokalnych rynkach. Mamy już spore doświadczenie we wprowadzaniu nowych brandów na polski rynek, jako pionierzy otwieraliśmy hotele pod markami: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, czy Moxy – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele.
– Ostatnie miesiące, które upłynęły pod znakiem pandemii były ogromnym wyzwaniem dla całej branży. Dlatego cieszy nas fakt, że możemy się pochwalić pozytywną wiadomością jaką jest dołączenie trzech nowych obiektów. Pełni nadziei na lepszą przyszłość, wierzymy głęboko, że sytuacja związana z koronawirusem kiedyś się skończy. Przynależność hotelu do sieci daje gościom pewność najwyższej jakości, bezpieczeństwa i czystości przypieczętowaną gwarancją globalnej marki Best Western, rozpoznawalnej na całym świecie. Ponadto bycie częścią Best Western jeszcze bardziej umocni pozycję wszystkich trzech obiektów na rynkach, na których prowadzą one swoją działalność. Jestem przekonana, że hotele Reymont, Hetman i Kopernik, oferujące wysoką jakość i wspaniałą obsługę klienta, mają przed sobą wiele możliwości w branży hotelarskiej. Mocno wierzę w gościnność i hotelarzy. Nie mam wątpliwości; podniesiemy się ponownie, a pandemia nas nie powstrzyma. Nowe partnerstwa i projekty wzmacniają naszą pewność w lepszą przyszłość – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Hotel Reymont, Łódź
Hotel Reymont położony jest w centrum Łodzi, w pobliżu Manufaktury, jednej ze znanych galerii handlowo-rozrywkowych w mieście. Łącznie 72 pokoje hotelowe zostały urządzone klasycznie
i wyposażone w wygodne biurka do pracy z myślą o gościach biznesowych. Rodzinny pobyt ułatwiają, przygotowane specjalnie na potrzeby małych gości, łóżeczka dziecięce oraz dostawki. Obiekt oferuje także możliwość skorzystania z usług fryzjerskich, kosmetycznych, masażu oraz bezpłatnego parkingu.
Hotel Hetman, Rzeszów
Hotel Hetman znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Dobra lokalizacja jest atutem zarówno dla klientów przybywających w celach biznesowych, jak i turystycznych. Hotel oferuje 58 przestronnych, jasnych pokoi. Część pokoi posiada także aneks kuchenny, zapewniający komfortowe warunki rodzinom z dziećmi. W hotelu znajduje się również siłownia oraz parking.
Hotel Kopernik, Olsztyn
Doskonała lokalizacja w samym sercu Olsztyna, tuż obok Starego Miasta sprawia, że Hotel Kopernik jest idealnym miejscem spotkań biznesowych i pobytów wypoczynkowych. Hotel jest najnowocześniejszym Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym w mieście. Do dyspozycji gości są 83 pokoje, nowoczesne sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, klimatyczna restauracja oraz parking podziemny.
O sieci Best Western® Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com, www.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com
i www.surestay.com.
* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.
** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.
Polski Holding Hotelowy:
Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca
z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group. W grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 27 obiektów hotelarskich, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Ponadto,
w ramach umowy z PHN, PHH zarządza Regent Warsaw Hotel, a w najbliższych latach otworzy Moxy
& Residence Inn w Warszawie oraz jako pierwszy w Polsce i w Europie wprowadzi markę Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie.
Więcej publikacji na temat hoteli tutaj.