Site icon Real Estate Talks

W Galerii Północnej powstanie największy sklep Sinsay w Polsce

Sinsay

Galeria Północna podpisała właśnie umowę z siecią LPP na relokację salonu Sinsay. W jej wyniku na powierzchni ponad 2 600 m2 powstanie największy sklep marki w Polsce. Wielkie otwarcie dwupoziomowego salonu z bogatą ofertą asortymentową modnych ubrań i dodatków Sinsay planowane jest jeszcze w tym roku.

Różnorodny asortyment produktów, atrakcyjne ceny i ogromna przestrzeń. Tak można krótko opisać nowy salon marki Sinsay, który powstanie w połowie grudnia na dwóch poziomach Galerii Północnej, zajmując łącznie powierzchnię aż 2 665 m2.

„Od samego początku staramy się działać niestandardowo. Jesteśmy pierwszym centrum handlowym w Polsce z ogrodem na dachu i tężnią solankową. Jako jedyni mieliśmy też motylarnię i wystawę owadów. Nowy sklep Sinsay to kolejny tego typu projekt. Żaden z dotychczasowych sklepów nie może się pochwalić tak dużą powierzchnią i bogatą ofertą. Cieszymy się, że ważny gracz na rynku – sieć LPP wybrał Galerię Północną na lokalizację największego salonu Sinsay w Polsce. Wierzymy, że przełoży się to na wzrost odwiedzalności sklepu i całej galerii, a także na poziom zadowolenia klientów”- powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

Klientów Sinsay w Galerii Północnej zaskoczy niewątpliwie nie tylko duża przestrzeń sklepu, ale i jej nowoczesny design. Wnętrze salonu z dominująca bielą ścian, podłóg i mebli stanowi idealne tło dla kolorowej, różnorodnej oferty modowej marki. Metalowe meble i wielkoformatowe ekrany korespondują z odważnym, ekspresyjnym charakterem kolekcji Sinsay, która w tym sezonie obfitować będzie w wiele pomysłów na zabawę modą.

Jesteśmy przekonani, że wszyscy, którzy lubią eksperymentować ze swoim stylem i ubiorem znajdą w naszym sklepie mnóstwo ciekawych propozycji od t-shirtów, koszuli, sukienek, po spodnie, bluzy, a także buty, torebki i drobne akcesoria. Niewątpliwym atutem naszej oferty są atrakcyjne ceny, a przy tym bogaty asortyment wyeksponowany w przestronnych nowoczesnych wnętrzach dających naszym klientom poczucie komfortu, wyjaśnia Magdalena Banacka, Dyrektor ds. komunikacji wizualnej Sinsay.

Mimo trwającej pandemii oraz wielu związanych z nią ograniczeń, oferta Galerii Północnej regularnie się powiększa. W ostatnim miesiącu na terenie centrum handlowego powstała zupełnie nowa strefa restauracyjna o nazwie Food Hall. Jest ona połączeniem czterech debiutujących na warszawskim rynku restauracji, takich jak Zdrowia Smak, La Terra Cafe, La Terra Pizzeria i Burger Booth. Wspólnie tworzą one wyjątkowe miejsce na mapie kulinarnej Warszawy, które przyciąga klientów nie tylko kuszącym menu, ale też klimatycznym i ciekawie zaaranżowanym wnętrzem. Na terenie galerii nie brakuje również nowych atrakcji. Podczas, gdy wszystkie centra handlowe były zamknięte, w Galerii Północnej powstał gigantyczny mural na dachu oraz dwa nowe place zabaw. Z kolei w ostatnich tygodniach otwarto strefę rozrywki z automatami do gier, a zewnętrzny plac zabaw został rozbudowany o tyrolkę.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej.

Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Więcej na: www.galeriapolnocna.pl

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. grupa zrealizowała 74 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 46 budynków komercyjnych oferujących blisko 750 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 340 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których  60 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Exit mobile version