W nowym roku Katowicka jeszcze bardziej otwarta na potrzeby klientów

Katowicka

Jak dobrze zacząć kolejny rok w centrum handlowym? Z otwartością na odwiedzających i zgłaszane przez nich pomysły. Galeria Katowicka w ślad za prośbami klientów uruchomiła dodatkowe godziny konsultacji ze stylistką. W planach ma także insta point, którego wygląd będzie zmieniał się
co kwartał.

Początek roku to często moment podejmowania decyzji o zmianach, także tych dotyczących np. stylu czy wizerunku. Można zadbać o nie w Galerii Katowickiej, która stale współpracuje ze stylistką Agatą Dominik. W ramach bezpłatnych porad specjalistka od wizerunku wykonuje analizę szafy i planowanie garderoby na nowo. Na spotkaniu z nią można poznać najnowsze trendy modowe, dowiedzieć się, jak zestawić biżuterię i inne dodatki ze swoim ubiorem, dobrać stylizacje na różne okazje. Od stycznia Katowicka uruchomiła dodatkowe, weekendowe godziny porad stylistki, tak żeby mogły z nich korzystać także osoby pracujące w ciągu dnia.

– Porady stylistki od momentu ich wprowadzenia cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Czy szukamy stylizacji na co dzień, czy na wyjątkowe okazje, warto zrobić to z ekspertką, która spojrzy na nas fachowym okiem i szybko pomoże rozwiązać problem pt. „Nie mam się w co ubrać”. Zależało nam, żeby od nowego roku z tej możliwości mogło korzystać więcej osób, stąd dostępność porad także w dzień wolny od pracy dla części z nas – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Terminy rezerwować można na stronie: https://galeriakatowicka.eu/stylistka.

Wychodząc naprzeciw sugestiom odwiedzających, którzy prosili o takie miejsce, Galeria planuje zainstalować na terenie centrum insta point – punkt do robienia sobie zdjęć.

– W pierwszej odsłonie nadamy mu charakter eko, zmiany scenografii planujemy realizować co kwartał. Fotografujemy się dzisiaj na każdym kroku, dlaczego by nie w Katowickiej? Mamy nadzieję, że razem ze zdjęciami w tym roku z naszego centrum wyjdzie do świata dużo pozdrowień i dobrej energii – mówi Anna Szczerkowska.

Ekologiczny charakter mają również prezenty, jakie Galeria rozdaje klientom za zakupy w ramach programu KatoKarta.  Na podstawie trzech paragonów o wartości każdego nie mniejszej niż 50 zł, można odbierać w infopunkcie oryginalne, upcyklingowe torby wykonane z banerów reklamowych Katowickiej.

Zobacz także: Dentons doradza BNP Paribas Bank Polska przy finansowaniu nabycia centrum handlowego Turawa Park przez Focus Estate Fund

 

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek&Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull& Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying TigerCopenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Więcej informacji na: www.galeriakatowicka.eu

Właścicielem Galerii Katowickiej jest fundusz Employees Provident Fund of Malaysia z siedzibą w Kuala Lumpur, założony w 1951 r. To jeden z najstarszych i największych funduszy emerytalnych na świecie, inwestujący również w nieruchomości. Za zarządzanie aktywami funduszu (asset management) odpowiedzialny jest Savills Investment Management z siedzibą w Londynie.

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka APSYS Polska, jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.