W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury, spośród 103 nominowanych projektów, nagrodzili łącznie 35, przyznając 10 Złotych Nagród i 24 Srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną dla projektu wyróżniającego się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 Srebrne Nagrody.
– Wczorajsza gala podsumowała XIII edycję PRCH Retail Awards. Nagrodzone projekty, ich jakość i różnorodność pokazały znakomity poziom tegorocznego konkursu. Bardzo dziękuję członkom jury za ich pracę i zaangażowanie, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Dzięki nim wczorajszy wieczór był prawdziwym świętem branży centrów handlowych. Cieszę się, że po pandemicznej przerwie mogliśmy oklaskiwać laureatów wspólnie, wśród licznie zgormadzonych gości. Już dziś zapraszam do udziału w kolejnej edycji – mówi Jan Dębski, prezes Zarządu PRCH.
Lista laureatów – Złote Nagrody
Wydarzenie: za „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” dla Globalworth
Kampania prosprzedażowa: za akcję „Zrób zakupy i odbierz nagrody z motywem obrazu „Tychy” Edwarda Dwurnika” w Gemini Park Tychy, dla Gemini Holding Sp. z o.o.
Kampania wizerunkowa: projekt „Śląskie Atrakcje”, Europa Centralna Gliwice, dla Sierra Balmain Asset Management Sp. z o.o.
Działania i strategia CSR obiektu: za projekt „To miasto zzielenieje!” w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska S.A.
Dyrektor obiektu handlowego: dla Joanny Bagińskiej, dyrektor Galerii Katowickiej, Apsys Polska S.A.
Marketing manager obiektu handlowego: dla Natalii Pucickiej, menedżer ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, EPP Sp. z o.o.
Ekspansja sieci handlowej: dla Vision Express Sp. z o.o.
Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Designer Outlet Warszawa, dla Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o.
Efektywność biznesowa obiektu: otrzymuje Manufaktura Łódź, Apsys Polska S.A.
Magazyn obiektu handlowego: e-magazyn Bonarka w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle.
Lista laureatów – Srebrne Nagrody
Wydarzenie: 2 równorzędne nagrody:
za „Teatr na leżakach” we wrocławskiej Magnolia Park, dla Multi Poland Sp. z o.o.
oraz
za „Kolorowe centrum świata” w 12 obiektach Atrium, dla Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.
Aplikacja Mobilna: 2 równorzędne nagrody:
za platformę lojalnościową Libero w Libero Katowice, dla Echo Investment S.A.
oraz
za aplikację EPP Connect w centrach handlowych spółki, dla EPP Sp. z o.o.
Kampania prosprzedażowa: za akcję „Wakacje z kamperem” w Centrum Janki, dla CH Janki Sp. z o.o. / Apsys Polska S.A.
Kampania wizerunkowa: 2 równorzędne nagrody:
za „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” w Galerii Warmińskiej i Aura Centrum w Olsztynie, dla NEPI Rockcastle
oraz
za marketing w czasie pandemii, czyli komunikacja vs izolacja w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska S.A.
Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji: za „Wejście Smaka. Nowa strefa restauracyjna w Atrium Reduta” w Warszawie, dla Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.
Działania i Strategia w Social Media: 2 równorzędne nagrody:
za działania i strategię CH Stary Browar w Poznaniu w social media 2021 r., dla Fortis Centrum ARDEA KS Sp. z o.o. Sp. k.
oraz
za „Bonarka Shopping Play” w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle
Działania i strategia CSR obiektu: 2 równorzędne nagrody:
za projekt „Forum Młodzieży – Niebieskie Trampki” w Centrum Handlowym Forum Gdańsk, dla Multi Poland Sp. z o.o.
oraz
za „Science Point. Minicentrum Nauki” w Gemini Park w Bielsko-Białej, dla Gemini Holding Sp. z o.o.
Agencja marketingowa / eventowa / PR: 2 równorzędne nagrody:
dla Komunikacja Plus
oraz
dla Agencji eventowej 5AM
Ekspansja sieci handlowej: 2 równorzędne nagrody
za eobuwie.pl / MODIVO dla MODIVO S.A.
oraz
za Maxi ZOO dla Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.
Efektywność biznesowa sieci handlowej: dla Vision Express Sp. z o.o.
Innowacja obiektów handlowych: za Kastell Systemy Szczotek Przemysłowych dla J. Poschlod, P. Maj Sp. z o.o.
Działania ESG obiektu: 2 równorzędne nagrody:
za działania Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej, Westfield Arkadia i Wroclavii, dla Unibail-Rodamco-Westfield
oraz
za działania obiektów FACTORY w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, dla Neinver Polska Sp. z o.o.
Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Focus Mall Zielona Góra, dla NEPI Rockcastle
Efektywność biznesowa obiektu: za Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP Sp. z o.o.
Magazyn obiektu handlowego: 2 równorzędne nagrody:
za „Katalog Produktowy Domoteki 2021” w Domoteka Warszawa, dla BNP Paribas Real Estate Poland Sp. z o.o.
oraz
za „BrowarMAG” – magazyn Starego Browaru w Poznaniu, dla Fortis Centrum
ARDEA KS Sp. z o.o. Sp. k.
W XIII edycji PRCH Retail Awards jury strategiczne przyznało dodatkowo nagrodę specjalną
dla projektu „Butik Janki – platforma e-commerce Centrum Janki”. Wyróżnienie za innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży przypadło CH Janki Sp. z o.o. i Cromwell Property Group. Poza konkursem przyznana została nagroda specjalna Zarządu PRCH, za najciekawszą realizację wśród parków handlowych, które uzupełniają krajobraz polskiego handlu. Wyróżnienie przypadło firmom Acteeum Group i Equilis w uznaniu realizacji i komercjalizacji Galerii Andrychów.
Zobacz także: Sieci handlowe z 33 nagrodami i 12 wyróżnieniami BLIX AWARDS 2022
***
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.
[…] Zobacz także: Wyniki XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards […]