Znamy zwycięzców XI edycji konkursu PRCH Retail Awards!

PRCH Retail Awards

102 zgłoszenia konkursowe w 19 kategoriach, 28 przyznanych nagród. Za nami najbardziej emocjonujący wieczór branży retail w Polsce – PRCH Retail Awards.  W czwartek 5 listopada 2020, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) ogłosiła laureatów XI edycji konkursu. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się realizacje takich firm jak: EPP, eobuwie.pl, Cromwell Property Group czy Play. W tym roku przyznana została również nagroda specjalna, która trafiła w ręce przedstawicieli APSYS Polska.

Konkurs Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i specjalistów zajmujących się retail marketingiem. Nieprzerwanie od jedenastu lat jury złożone z branżowych ekspertów wskazuje najlepsze projekty branżowe. W tym roku również wyłoniono laureatów złotych i srebrnych statuetek, by docenić najlepsze i najskuteczniejsze branżowe działania. Konkursowe nagrody zostały przyznane podczas transmisji online. Wydarzenie oglądało na żywo ponad 500 widzów. Prowadzącymi gali byli Kamila Kalińczak i Daniel Michałowski, dobrze znani z radiowych i telewizyjnych anten.

Podczas oceny aplikacji zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu jury kładło nacisk na efektywność i innowacyjność przedsięwzięcia, staranność wypełnienia samej aplikacji oraz dopasowanie projektów do potrzeb lokalnej społeczności. Wszystkie zwycięskie projekty można znaleźć na stronie www.retailawards.org.pl. Tegorocznymi partnerami konkursu byli: EPP (partner złoty), TOP-KEY (partner kategorii przebudowa / rozbudowa / modernizacja obiektu handlowego roku) oraz Transaction Connect (partner kategorii centrum handlowe roku – best performance).

 

– Mimo wyzwań gospodarczo-społecznych całego sektora retail napłynęła do nas duża liczba zgłoszeń. Jesteśmy z tego bardzo dumni. Widać, że branża chce dzielić się swoimi najlepszymi praktykami, szuka feedbacku od innych członków Polskiej Rady Centrów Handlowych i ekspertów branżowych – podkreśla Radosław Knap, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu PRCH.

Oto Laureaci Złotych i Srebrnych statuetek XI edycji PRCH Retail Awards:

KATEGORIE BIZNESOWO-STARTEGICZNE DLA OBIEKTÓW HANDLOWYCH

Kategoria: Nowe Centrum Handlowe Roku

  • Srebrna nagroda: Galeria Młociny | Warszawa | EPP Sp. z o.o.

Kategoria: Centrum Handlowe Roku – Best Performance

  • Złota nagroda: Posnania | Poznań | APSYS Polska
  • Srebrna nagroda: Galeria Sfera | Bielsko-Biała | Nampa Sp. z o.o.
  • Srebrna nagroda: Wroclavia | Wrocław | Unibail-Rodamco-Westfield

Kategoria: Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance

  • Srebrna nagroda: Designer Outlet Warszawa | Warszawa | Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o.

Kategoria: Przebudowa / Rozbudowa / Modernizacja Obiektu Handlowego Roku

  • Złota nagroda: CH Janki | Janki / Warszawa | Cromwell Property Group
  • Srebrna nagroda: VIVO! Lublin | Lublin | Immofinanz
  • Srebrna nagroda: Solaris Center | Opole | NEPI Rockcastle

KATEGORIE BIZNESOWO-STARTEGICZNE DLA SIECI HANDLOWYCH

Kategoria: Sieć Handlowa Roku – Best Performance

  • Srebrna nagroda: eobuwie.pl – sieć sklepów stacjonarnych | eobuwie.pl S.A.

Kategoria: Ekspansja Sieci Handlowej Roku

  • Złota nagroda: eobuwie.pl – sieć sklepów stacjonarnych | eobuwie.pl S.A.

KATEGORIE MARKETINGOWE

Nowa kategoria: Aplikacja Mobilna Obiektu Handlowego Roku

  • Srebrna nagroda: Aplikacja motywacyjno-lojalnościowa SEZAM | NEPI Rockcastle | Focus Mall Zielona Góra i Piotrków Trybunalski, Galeria Wołomin, Alfa Centrum – Białystok, Pogoria – Dąbrowa Górnicza, Platan – Zabrze, Solaris Center – Opole, Bonarka City Center – Kraków | agencja: Golden Rocket

Kategoria: Działania i Strategia CSR Obiektu Handlowego Roku

  • Złota nagroda: Zielony Zakątek – utworzenie ekostrefy z sensorycznym ogrodem i pasieką edukacyjną | EPP Sp. z o.o. | Galeria Solna | Inowrocław
  • Srebrna nagroda: Punkt Adopcji Roślin | Ceetrus Polska Sp. z o.o. | Galeria Łomianki | Łomianki
  • Srebrna nagroda: Zbiórka rowerów | Ceetrus Polska Sp. z o.o.| Galeria Łomianki | Łomianki

Kategoria: Działania i Strategia Public Relations Obiektu Handlowego Roku

  • Złota nagroda: Opera plenerowa „Człowiek z Manufaktury” | APSYS Polska | Manufaktura | Łódź | agencja: TBWA Agencja Kreatywna
  • Srebrna nagroda: Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum | Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. | Domy Towarowe Wars Sawa Junior | Warszawa | agencja: Valkea Media S.A.

Kategoria: Kampania Internetowa Obiektu Handlowego Roku

  • Złota nagroda: Letnia Strefa Domoteki | Retail Park Targówek Warsaw Sp. z o.o. | Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka | Warszawa | agencja: BWP Polska Sp. z o.o.
  • Srebrna nagroda: Sales & The City | APSYS Polska | Posnania | Poznań | agencja: własny dział marketingu / Agencja Płodni.com

Kategoria: Kampania Otwarcia / Przebudowy / Rozbudowy / Modernizacji Obiektu Handlowego Roku

  • Srebrna nagroda: Kampania otwarcia Galerii Młociny | EPP Sp. z o.o. | Galeria Młociny | Warszawa | agencja: Live – Agencja Eventowa; Performance Media; Magnifico; CITY; KUC
  • Srebrna nagroda: Wschód Słońca o Zachodzie | NEPI Rockcastle | Solaris | Center | Opole | agencja: MAKATA / EMBLEMAT.COM

Kategoria: Kampania Wizerunkowa Obiektu Handlowego Roku

  • Złota nagroda: Tydzień dla Seniora | Gemini Holding Sp. z o.o.| Gemini Park | Tychy
  • Srebrna nagroda: Coraz większa radość z Wielkanocy w Starym Browarze| Fortis Centrum ARDEA KS Sp. z o.o. Sp. k. | Stary Browar | Poznań
  • Srebrna nagroda: Obudź w sobie łowcę | Neinver Asset Management Sp. z o. o. | Sieć outletów Factory | Kraków, Warszawa, Luboń | agencja: OM Creative Cluster / Media Direction

Kategoria: Magazyn Sieci Handlowej Roku

  • Złota nagroda: Play Expert | P4 Sp. z o.o. | Play | wydawca: Valkea Media S.A.

Kategoria: Wydarzenie Roku w Obiekcie Handlowym

  • Srebrna nagroda: Ekstremalnie odjazdowy park linowy | APSYS Polska | Focus Park | Rybnik
  • Srebrna nagroda: Opera plenerowa „Człowiek z Manufaktury” APSYS Polska | Manufaktura | Łódź

NAGRODA SPECJALNA JURY

  • Opera plenerowa „Człowiek z Manufaktury” | APSYS Polska | Manufaktura | Łódź | agencja: TBWA Agencja Kreatywna

***

O organizatorze

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj.